Yosemite

Verenigde Staten, Yosemite, California

Vanochtend eerst in Yosemite naar de upper en lower watervallen geweest. Er kwam veel water naar beneden. Het was een indrukwekkend gezicht. Daarna naar Glacier Lookout gereden. Van daaruit kon je de Half Dome zien. Dit is een grote rots, waarbij het lijkt dat de rots in het midden gehalveerd is. Wij vonden Yosemite erg mooi, maar het is een groot park en de bezienswaardigheden liggen ver uit elkaar en zijn slecht aangegeven. Gelukkig kan Anne goed kaart lezen en hebben we alles toch gevonden. Daarna zijn we naar Fresno gereden. Daar heb je veel fruit en groenteteelt. Kees zijn hart ging open, maar Annet wil hier niet wonen. Via een mooie route zijn we naar Kings Canyon en Sequoia NP gereden. We hebben daar weer op een natuurcamping gestaan. Ook hier hadden we weer een berenkluis. Het is nu 2 graden boven nul, dus we trekken maar alles aan om toch maar warm te blijven. Natuurlijk helpt het kampvuur van Guus enorm.

gr. Annet en de rest

Wat een verschil met toen wij in Yosemite waren! Er was toen geen druppel water in de vallen te bekennen. De berenkisten komen ons wel bekend voor. M en M nemen hier vandaag een tussenstop in Amsterdam tijdens de schutting-bouw-episoden, dus de groeten van allen.

N & R & M & M 2012-05-17 17:54:32

Weer zo mooi en indrukwekkend. Geniet zoveel je kunt, want voor je het weet zit je weer in je eigen kikkerlandje (wel met een lekker dekbed 's nachts) Maar goed nieuws voor jullie: volgende week wordt er weer voorspeld van boven de 20 graden. Voor ons is dat heel heet. Hoeft Guus geen vuurtje meer te stoken (wist niet eens dat hij dat kon), maar kan hij zich thuis in zijn eigen tuin uitleven met de barbecue). Groet Diny