Waihi Beach

Nieuw-Zeeland, Waihi Beach

Vandaag de auto opgehaald. We hebben een Nissan Tiida. Een grote achterbak en ook achterin veel ruimte. Daar kunnen we het wel zes weken mee uithouden.
Na wat startproblemen, het alarm ging, de sleutel kregen we niet uit het contact en later wisten we niet hoe we moesten starten, terwijl we het toch al een keer gedaan hadden. Gelukkig hadden we wel een Nederlandse Tomtom, dus de weg vinden ging prima. Met dank aan Jorrit.
Eerst naar de Ngatea water gardens geweest. Dit is een mooie tuin met vogels en vissen, waarin allemaal leuke grapjes verwerkt waren. Bijv. een bordje boats for hire met eronder cheap rates en dan liggen er twee boten half onderwater. Of een stel parkeermeters in het water om je boot te parkeren. Daarna hebben we in Paeroa geluncht met een flesje L&P (Lemon & Paeroa). We kunnen niet zeggen waar het naar smaakte, maar het had iets weg van Rivella en Bitter lemon. Het was erg apart en lekker. We wilden nog de Pit Rim Walk doen bij Waihi, maar dat hebben we niet kunnen vinden. We hebben waarschijnlijk te hard gereden, want we waren ineens bij de camping in Waihi Beach. Daarom hebben we maar lekker vanaf de camping aan het strand een eind gelopen.
Straks zelf koken en voor het eerst in het tentje slapen. Benieuwd of het nog koud wordt.

Fijn dat alles zo goed is gegaan.Leuke foto van Cor .Ze ziet er nog goed uit voor har leeftijd.Jullie genieten wel weer.Groet uit Berkel en Rodenrijs.Henk en Cock

Cock 2015-11-06 13:49:54

Zo die hamburger ziet er lekker uit . Leuk dat jullie bij cor zijn geweest en we denken dat het slapen in de tent ook wel goed zal gaan ,het is niet de eerste X dat jullie in een tent slap. Wij waren gisteren op een beurs voor dagtochten daar stond ook iets uit tilligte ,wij zeiden dat we daar bij vrienden voor de fiets hadden geslapen bij tante toos zij konden haar en ze leeft nog en doet nog steeds vrienden voor de fiets ,apart hè. Zo te zien ziet het er bij jullie er ook goed uit .groetjes van ons

Henk en riet 2015-11-06 23:18:10

Niet te hard rijden hoor anders straks weer het gedoe met die verkeersboetes!