Vervolg van gisteren

Australië, Hervey Bay

terug te varen .Op 7 okt. 3.5 uur rijden naar Hervey Bay waar we morgen een dagtocht doen naar Fraser Island waar we rondgereden worden en kunnen gaan zwemmen. De dag ernaa gaan we met een boot naar de walvissen met jongen kijken.
groeten van ons allen.

Veel plezier met de walvissen, hoop dat het niet hetzelfde is als in Nieuw-Zeeland, maar meer lijkt op walvis kijken in Canada!

Anne 2009-10-07 17:18:29

Vanmiddag lazen we jullie berichten en zagen de prachtige witte stranden en het helderblauwe water op de foto's. Wat een verschil met hier in Nederland: wij zaten met geweldige regenbuien, rondvliegende bladeren en midden op de dag met het licht aan. Echt herfst. Je knippert dan toch even met je ogen. Jullie zijn wel verschrikkelijk energiek: het lijkt wel een beetje op een sportieve cruise. Zo te zien en te lezen gaat het jullie heel goed. Vooral zo verdergaan zou ik zeggen. Groetjes, Maria en Martien

MenM 2009-10-07 21:08:04

Het was inderdaad lang geleden dat we een pin van jullie konden lezen. Ik begon me al af te vragen waar jullie zaten. Het blijkt aan de foto's te zien goed te gaan. Toch wel een heel ander soort vakantie dan Nieuw Zeeland. Maar ja, Kees en Annet hebben al bewezen het avontuur van raften, parachutespringen, enz. aan te kunnen. Als er nu wat meer tijd is voor zwemmen, snorkelen enz. is dat ook zeker niet verkeerd. Ik zou zeggen: doorgaan!

Bram 2009-10-08 11:43:51

Ha Jose, Ben je al weer van je virus verlost? Hier gaat alles goed. We missen je natuurlijk wel. Doe het nederlands elftal de groeten. Die Nagtegaal houdt je stoel flink warm. Gelukkig is je eigen stoel niet gebruikt en moet weer helemaal gevormd worden. groetjes, Sjaak

Sjaak Blaak 2009-10-08 11:59:41

He sjaak, je heb mijn ouders een berichtje gestuurd, maar ook leuk natuurlijk! en nu lees ik m toch alsnog! Zie jullie dinsdag weer! groetjes Jose

Jose 2009-10-09 10:03:31

Hoi pap en mam, Ben zelf ook een tijdje niet op pindat geweest, maar goed om te lezen dat jullie niet ergens in het achterland van Cairns zijn blijven steken. Ik hoop dat het reizen met de auto bevalt en jullie nu wat beter van de reiservaring kunnen genieten! Voor mij is de laatste dag aangebroken, over 8 uurtjes zit ik in het vliegtuig op weg naar Hong Kong. Het was erg mooi hier en heb een geweldige vakantie gehad, ga met een berg nieuwe indrukken en ideeen naar huis. Zie jullie misschien zondag of maandag weer op skype?! groetjes José