Laatste pin

Australië, Melbourne

Nog even gauw een laatste pin, voordat we naar Singapore vliegen. Het zeevissen is niet doorgegaan, omdat er te weinig deelnemers waren. We zijn daarom doorgereden naar Port Fairly langs The Great Oceaan Road, waarbij we langs The Twelve Apolstles en andere mooie rotsen gezien hebben. Daarna zijn we naar het noorden gereden en hebben we twee dagen gewandeld in The Grampians NP. Dit is een prachtig natuurgebied met geweldige rotsformaties. Gisteren zijn we in Ballarat geweest en hebben we een soort openluchtmuseum bezocht over de tijd van de goudzoekers. Was erg interessant. Vandaag nog een laatste wandeling gemaakt en daarna naar het vliegveld gereden. Nu zitten we te wachten op onze vlucht.
We willen iedereen bedanken voor de reacties.

Jullie ook bedankt voor de mooie verhalen. Goede terugreis!

Guus 2009-10-30 09:04:08

Een goede terugreis en tot zondag! (zit nu ziek thuis, ma kan jullie zondag wel ophalen heur :) )

Anne 2009-10-30 11:00:32

Jan en Thea, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon. het is een prachtig mannetje, en hij heeft netjes gewacht tot jullie "bijna" terug waren. ga er maar heerlijk van genieten met elkaar. groetjes

Toos 2009-10-30 21:47:10

Jan en Thea gefeliciteerd met de nieuwe spruit. Het is een mooi mannetje zo te zien. Groeten: Koos en Carrie PS. Kees a.s woensdag gewoon weer aan de Oostersingel Kijken of de conditie er nog is.