San Fransisco

Verenigde Staten, San Fransisco

's Ochtends werd ik verrast met een echte taart met mijn naam , leeftijd en gelukkig maar vijf brandende kaarsjes erop. Die hebben we gelijk soldaat gemaakt. Ook was mijn plaatsje in de auto versierd. Daarna zijn we naar San Francisco gereden, waar we om 12 uur al bij het hotel waren. Gelukkig mochten we gelijk op onze kamers. De auto werd voor ons naar een parkeerplaats gebracht. Anne had een wandeling door de stad. We zijn o.a.naar de Chinese, Italiaanse en Russische wijk geweest. Er is hier bijna geen straat recht. Dus je loopt of erg omhoog of je loopt je tegen te houden, omdat je naar beneden loopt. Na een uurtje kwamen we bij de fietsenverhuur aan. Daar hebben we allemaal een fiets gehuurd, omdat we over de Golden Bridge wilden fietsen. Het was een mooie route, langs pier 39, waar allemaal zeeleeuwen liggen, Fisherman's Warf en aan de overkant zagen we Alcatraz liggen. Uiteindelijk de brug over. Je moest je stuur wel goed vasthouden, want het waaide behoorlijk. Aan de overkant zijn we naar het veer gereden, die ons weer terugbracht naar Fisherman's Warf. Vandaar terug naar de fietsverhuur. Daarna nog een uurtje naar het hotel gelopen. 's Avonds zijn we lekker uitgebreid vis gaan eten op de Fisherman's Warf.
Al met al was het een actief dagje. Iedereen overigens nog bedankt voor de felicitaties.

gr. Annet en de rest

Dit is meer: hoe doe ik San Francisco in eeen dag. Als de meesten van jullie straks weer aan het werk gaan, vallen die werkdagen gewoon mee: jullie zijn veel nu veel drukker bezig. (Ik probeer ook maar een positieve kant aan het gewone, komende dagelijkse leven te geven).

MenM 2012-05-19 11:40:52

Tjee!!! Dat moet je allemaal gezien, gedaan en meegemaakt hebben.Prachtig! maar wat jullie allemaal op een dag doen. Niet normaal meer. Dat wordt thuis wennen omdat er niets te doen valt. Tot gauw. Groet Diny

diny 2012-05-19 17:59:05

Allemaal leuke verhalen. Veel gedaan. Annet nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een bijzondere plaats om te vieren.