Voorspoedige reis naar laatste overnachting

Verenigde Staten, Houston

Hallo allemaal,

Nog een klein verslag van vandaag. De reis verliep voorspoedig, geen opstoppingen o.i.d. gehad. Lekker op het gemak gereden, een stop gemaakt voor koffie en een koek en een keer om te tanken.

Eerst ook nog even langs het hotel gegaan om de bagage uit te laden, toen de auto teruggebracht. Van daaruit met de shuttle naar de terminal om daarvandaan weer opgehaald te worden door de hotel shuttle. ✔️ We overnachten in hetzelfde hotel als de eerste nacht.

Vlakbij (lopend de snelweg oversteken 😂) hebben we een leuk restaurant gevonden en hebben daar heerlijk gegeten.🍽️

Morgen gaan we om 11:00 uur met de shuttle naar het vliegveld en dan zit het er echt op!

Zo te zien een mooie vakantie. geniet nog even van de laatste dag en een goede reis terug.

Berno 2022-06-03 05:27:33

De tijd is omgevlogen. Zo las ik het eerste bericht, en nu alweer het laatste. Ik ga het missen. Goede reis terug en tot snel.

Gerda 2022-06-03 07:02:23

He nou, moeten jullie Amerika missen en wij de leuke verslagen. Worden de ochtenden weer saai 🤔 Hopelijk een fijne terug reis! 😘

Suus 2022-06-03 07:48:48

Zo’n vakantie is weer voorbij voordat je er aan gewend bent🧳. Bedankt voor de mooie verslagen , alvast een behouden luchtvaart en tot snel.🛫