Naar Charlotte

Verenigde Staten, Charlotte

Hallo allen!

Vanmorgen hebben we koers gezet naar Charlotte, onze volgende stad op de rondreis.

Reis verliep voorspoedig, klein beetje file gehad, maar we kwamen netjes om 12:45 aan bij de lunch locatie. We hebben gegeten bij Famous Toastery. Een plaatselijke franchiser met heerlijke sandwiches. 🥪Henk had een Club sandwich en ik een sandwich met tonijn. Beiden een paar super lekker gebakken aardappelen erbij en we konden er weer tegen!

Een paar mijl verder ligt onze wandelroute van vandaag. De Seven Oaks Preserve Trail. Ingesmeerd tegen zonnebrand en ingespoten tegen muggen hebben we een heerlijke wandeling gemaakt door het bos. 🌳We hadden wat meer 'leven' verwacht, maar afgezien van vele verschillende vogels🐦, vlinders 🦋en een paar schildpadden 🐢was het wat dat aangaat een rustige dag. 😆

Daarna was het nog drie kwartier naar het hotel, waar ik nu het dagboek aan het bijhouden ben. Zo even wat te eten opzoeken en dan morgen de stad Charlotte in.

Tot morgen!!

Leuk wakker worden met een reisverslag, fijne dag in Charlotte!

Suzanne 2022-05-11 07:35:59

Mooi gebied en weer bedankt voor de reisverslagen.