Aangekomen in Gatlinburg

Verenigde Staten, Gatlinburg

Hallo volgers!

Leuk dat jullie met ons meereizen en om jullie reacties te lezen.

Vandaag zijn we, na enig oponthoud aan het einde van de reis door wegwerkzaamheden, om ongeveer half drie aangekomen in Gatlinburg. Dit is het laatste dorp voor de Great Smoky Mountains. ⛰️

De lunch hebben we gehad bij een supergaaf tentje. Zie de foto's. Je zou het er niet direct verwachten, maar wat een super kwaliteit eten hebben we hier gehad. 😃

De locatie van het hotel is geweldig! We kunnen lopend naar de hoofdstraat en de ingang van het National Park is maar 5 minuten rijden. Het lijkt hier op Las Vegas in het klein. Veel toerisme en toeristische attracties. Helaas hebben ze ook hier moeite om aan personeel te komen en zijn daardoor sommige zaken maar gedeeltelijk open of zelfs nog helemaal niet.

We hebben eerst even een drankje gedaan bij Dick's Last Resort. Nietsvermoedend lopen we hier naar binnen. Blijkt het een soort entertaining bar te zijn. Je wordt er (op een leuke manier) in de maling genomen, voor schut gezet en als je het bedienend personeel serieus neemt, mag je blij zijn als je iets te drinken krijgt. We hebben ons bescheurd. Omdat het onze 'eerste keer' was, kregen we beiden een zelfgemaakte muts🙈. Waarvan het wel de bedoeling is dat je deze enige tijd op houdt. De hele zaak zat vol met mutsen. 😂😂

We wisten dat er dit weekend een dorp verderop een Ford F-150 treffen is. Vanavond maakte een deel van de deelnemers een tour door de hoofdstraat van Gatlinburg. Samen met wat andere merken en Ford uitvoeringen is het een leuke optocht geworden en hebben we genoten van prachtige auto's. We kunnen jammer genoeg geen filmpje uploaden bij dit blog, dat houden jullie op één of andere manier wel te goed.😉

Nu gaan we de dag van morgen bekijken en dan lekker slapen. Doe voorzichtig op vrijdag de 13e!

Geweldig, die muts😂😂😂trouwens die auto's ook! Volgens mij gaat het top met jullie, daar in de states. Dikke knuffels😘