Aangekomen in Panguitch

Verenigde Staten, Panguitch

Hallo allemaal!!

Na een gezellige avond/nacht in Las Vegas en een goede, maar korte nachtrust hebben we vanmorgen uitgecheckt bij het leuke hotel.

Voor we koers zetten richting Bryce Canyon, moesten we nog langs The Egg and I om te ontbijten. Twee jaar geleden zijn we hier ook geweest, door informatie van TripAdvisor. Je kunt hier echt zo niet normaal lekker ontbijten.... Zie foto😁

Na dit ontbijt zijn we op weg gegaan richting Panguitch, het dorp waar we twee nachten slapen. Onderweg zijn we nog even langs Alamo (autohuur) gegaan. Eerder deze week kwam er een steentje op de voorruit en nu hebben we een mooie ster in het ruit. Even om zeker te weten dat we hier mee door kunnen rijden toch even langs gegaan. Was geen probleem, volgens een medewerker 'is it not against the law'. 🤣Daar waren we ook niet bang voor, eerder dat ze bij het inleveren zouden vragen of we dit niet eerder hadden kunnen melden. Daar zijn ze dus helemaal niet mee bezig.

Hoe meer we in de buurt van de bestemming kwamen des te slechter weer het werd. Daar hadden we niet echt rekening mee gehouden in onze korte broek en T-shirt. 🤔

In Panguitch hebben we eerst een motel gezocht. Gewoon ergens rechtstreeks naar binnen lopen werkt hier minder goed dan online reserveren, dus na het eerste motel gewoon online bij de volgende geboekt. Dit motel is net van eigenaar gewisseld en ze zijn nog bezig met opknappen. Onze kamer is prima, nog wel wat aan te doen, maar een goed bed en prima badkamer.

We hebben gauw de koffers uit de auto gehaald en een lange broek en vest aan gedaan. Brrrrr.... Vergeleken met Las Vegas is het hier best koud.

Schuin tegenover ons motel zit een, weten we inmiddels, fantastisch restaurant. Aangezien het regende, wilden we toch al niet ver lopen, dus even oversteken en zitten maar. Het restaurant heeft op TripAdvisor een super recensie en in dit geval klopt het wat ons betreft ook weer helemaal. Na dat heftige ontbijt van vanmorgen, hebben we de lunch natuurlijk over geslagen. Maar vanavond weer lekker aan de spare ribs en steak gezeten.

Nu zijn we best uitgeteld, we hebben een uur tijd ingeleverd, dus het tijdverschil is nu weer 8 uur (vroeger bij ons).

Morgen wandelen in Bryce Canyon, dat wilde ik vorige reis al heel graag, maar ging toen wegens blessure niet. Nu alleen maar hopen dat het niet al te slecht weer wordt.

Fijne dag allemaal en tot later!