Geduld beloond

Verenigde Staten, Interior

Hoi allemaal!

Het weerbericht klopte vandaag helemaal!! Vanochtend toen we opstonden kwam er een prachtig zonnetje door de luxaflex. Dus...... Gauw in de kleren en ontbijten.

Eén van de buren van Doug zou vandaag komen om te rijden en zodra ik die zag aankomen, had ik de laarzen ook al aan😀.

Omdat Joe alweer bij zijn vrienden achter op het veld stond, vroeg Doug of ik Angelo (de 3 jarige, maar inmiddels wel vier dacht Doug) wilde rijden. Zeer dankbaar dat hij mij genoeg vertrouwt om een jong paard mee te nemen op niet hele makkelijke trails, heb ik daar natuurlijk JA op geantwoord🐴

Hij nam zelf het paard van de buurvrouw mee, zij heeft gevraagd of Doug de eerste buitenrit met hem wilde rijden omdat ze verwachtte dat hij heel vervelend zou zijn. Dat was zeker niet het geval. (nou heb ik nog nooit een paard onder Doug heel vervelend zien doen.....) de buurvrouw nam het ervaren paard van Doug, Bill, mee en ook Robin was met Stella weer van de partij.

Wat een geweldige rit heb ik gehad, ruim 5 uur trail rijden met Angelo. Elkaar leren kennen en vooral moeten vertrouwen, andere keuze is er niet. Het ging erg goed, over boomstammen, door (soms behoorlijk diep) water, steile bergen klimmen en dalen. Het was een onvergetelijke rit en ik ben natuurlijk heel blij dat ik vandaag nog mee gegaan ben.

Henk had ondertussen ingepakt en de cabin netjes achtergelaten, want afgelopen nacht was de laatste in de Black Hills. Maar het smaakte weer naar meer, dus...... Je weet maar nooit wanneer we weer terugkeren.

Na terugkomst van de rit hebben we de souvenirs uit Holland achter gelaten en afscheid genomen van iedereen die we hebben leren kennen.

Toen op naar Badlands! Die reis duurde ongeveer drie uur (eigenlijk 2 uur en 20 min) omdat we nog gestopt zijn in Wall. Een leuk plaatsje met een echte Western hoofdstraat en een gigantische winkel/restaurant/museum. Leuk om even gezien te hebben.

Na het inchecken lekker een hapje wezen eten bij een plaatselijke grill. Supergoed gegeten daar!

Vanuit onze motelkamer hebben we prachtig uitzicht over een deel van Badlands National Park. Morgen wordt het ongeveer 25 graden🌞, dus even geen regen meer! 🎉Eens kijken of we wat mooie trails kunnen lopen hier.

Henk is blij, de voetbalwedstrijd tussen Atlanta en Minnesota wordt nu uitgezonden en bij Atlanta is Frank de Boer nu trainer, dus ja, beetje chauvinistisch, maar leuk voor Henk om even te kijken.

Prettige Hemelvaartdag voor jullie allemaal.

Wordt natuurlijk weer vervolgd......

Wat een plaatjes

Melissa 2019-05-30 08:01:44

Wat geweldig dat je het toch nog met een prachtige rit te paard kon afsluiten. Puck mag wel vast gaan oefenen, kun je thuis weer lekker doorgaan met rijden🤣🤣

Janine 2019-05-30 08:39:54

Wat een prachtig verhaal weer , jullie genieten , en Yveth lekker tussen de paarden , nog heel veel plezier van al het moois gr.

Alie 2019-05-30 08:59:51

Het klopt dus, ieder krijgt wat hij verdient. Fantastische afsluiting. Nu weer de benenwagen, ondertussen zal ik proberen iets van Puk's dikke pens weg te krijgen.