Heerlijke eerste dag!

Verenigde Staten, New Orleans

Hoi allemaal, na bijna 24 uur zijn we toch op bestemming aangekomen. Nog even een spannend moment op de laatste luchthaven bij de toelating, maar ook dat was prima in orde! Gisterenavond niets meer ondernomen vanwege vertraging, maar wel lekker 7 uur terug in de tijd gereisd. Vandaag heerlijk rondgewandeld in New Orleans. Wij waren hier de vorige keer voor de hurricane Katrina en wilden zien wat de gevolgen hiervan waren. Heel bewust gekozen om een Katrina tour te doen (waarbij we overigens het ergst getroffen gebied nog steeds niet in mogen), het was kostbaar maar wel tevreden dat we deze tour gedaan hebben. Gelukkig is de sfeer in New Orleans niet veranderd, al hebben we heel duidelijk kunnen zien wat voor impact dit op de stad heeft gehad en in sommige delen nog heeft. Oftewel het was een zeer indrukwekkende dag. Deels bewolkt, soms zonnig en 30 graden. Tot de volgende keer!

Top...fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Xxx

Gerda 2017-05-12 00:39:41

Eindelijk in Amerika heel veel plezier gewenst .

Marjory 2017-05-12 06:26:53

Heerlijk eindelijk Amerika geniet !!!😘

Sandra 2017-05-12 07:08:40

Ohhhh wat heerlijk !! Ben super blij dat jullie uiteindelijk heerlijk kunnen gaan genieten van dit Amerika avontuur. Het is jullie zo gegund dus ga zo door. Fijn ook een teken van leven. Geniet met volle teugen !! Liefs voor beide

Esther 2017-05-12 09:13:10

Vanaf nu dus alleen nog maar genieten.

Hetty 2017-05-12 09:54:48

Dream y'r own American dream!!!