De Black Hills in op een paardenrug

Verenigde Staten, Nemo

Hoi!

Vanmorgen op tijd uit de veren om op het gemak te ontbijten en vervolgens voorbereidingen te treffen voor de rit door de Black Hills. Rond 9 uur kwam Doug een prachtig paard brengen, die ik nog niet had gezien. Deze bleek ergens in een paddock achter te staan met nog een paar andere. Ik kon in ieder geval vast kennis maken met mijn maatje voor vandaag. Henk heeft besloten eerst even af te wachten hoe de rit mij zou bevallen.

Uiteindelijk zijn we tegen 10 uur weg gereden met een club van ongeveer 10 man en vrouw die hier inmiddels ook aangekomen zijn met hun eigen paarden. Het eerste gedeelte was fantastisch, zon en een prachtige omgeving. Veel hele steile klimmen en afdalingen, dus ik was blij dat Henk niet mee was, enige ervaring was hier wel gewenst. Ik moest even wennen aan het westernzadel, maar na 10 minuten ging dat prima en het paard had ervaring genoeg met klimmen en dalen, er was geen vuiltje aan de lucht. Helaas even later wel, het ging al snel hard hagelen en regenen en we waren we na anderhalf uur alweer thuis, het had een rit moeten worden van ongeveer 4 tot 5 uur. Die staat dan op het programma voor woensdag.

Henk heeft ondertussen de was gegaan, dus we kunnen weer vies worden. 's Middags boodschappen gedaan en nu lekker in de Cabin met een biertje.

Doeidoei!

Ultiem zoiets! Heel gaaf

Tim 2017-05-23 06:43:45

Veeeeeeeeetttttt!.. lijkt me echt een super ervaring. Ik zou zeggen: proost...op de volgende rit.

Gerda 2017-05-23 07:40:34

Wat een ervaring!

puck 2017-05-23 09:20:06

Gaaf yveth leuke foto's en wat heerlijk te paard

Sandra 2017-05-23 09:31:24

Super!!! Nu duimen voor beter weer op de volgende rit.

Hetty 2017-05-23 12:20:17

Wauw Yveth.. wat een prachtige foto's!! Heel gaaf. Genieten hoor

Suzanne 2017-05-23 16:01:35

Ziet er stoer uit, is wel wat anders dan een dressuurpeerd he! Je hebt toch niet moeilijk zitten doen onderweg he😜😜