Nog een regenachtige dag met positieve invulling

Verenigde Staten, Pennington County

Hallo, daar zijn we weer.

Zoals verwacht heeft de regen besloten ook vandaag nog bij ons te blijven.

Niet rijden dus, maar de auto pakken en de omgeving nog een keer verkennen.

Met de eerdere sneeuw en nu dit herfstweer gaan mijn kerst bellen al rinkelen. En wat doe je dan? Dan ga je naar Christmas Village 🌲🎅 wat een gave winkel is dat!! Onwijs veel hangers voor in de boom, voor elk wat wils en gesorteerd op assortiment.

Daarna toch de Wildlife Loop in Custer State park nog eens gereden en hoera, vandaag kwamen de bizons heel erg dichtbij. Er zat er zelfs 1 aan onze auto te snuffelen🥰 ook de Pronghorns (antilopen) hebben we van behoorlijk dichtbij kunnen zien. Dus dat was toch weer een mooie dag.

Morgenochtend schijnt het droog te zijn, dan zou ik misschien nog een ritje mee kunnen, voor we naar Badlands rijden. We wachten het maar weer rustig af.

Tot morgen maar weer!!! 👋

Ik ga duimen dat het droog is morgen

Sandra 2019-05-29 06:55:33

Het is je gegund dus blijft het droog . xxx

Hetty 2019-05-29 08:18:27

Jammer van het mindere weer, maar de verhalen zijn prachtig om te lezen.