Update en Old Faithful

Verenigde Staten, Yellowstone National Park

Halloooo!

Eerst nog even een update van gisteren. Tijdens onze reis naar de cabin vanuit West Yellowstone hebben we nog prachtige ervaringen opgedaan. Na heel veel turen en zoeken zonder resultaat, stak er gisterenavond zomaar een Zwarte Beer de weg over voor onze auto, gaaf! Ook hebben we goed zicht gehad op rendieren, eentje stond op zijn gemak te grazen, we hebben ook nog een groep van ongeveer 8 stuks gezien, maar niet vast kunnen leggen helaas.

Nu verder met vandaag.

Eerst vanmorgen koers gezet naar Old Faithful. De voorspelling van de eruptie klopte qua tijd behoorlijk goed en we hebben genoten van een prachtig schouwspel. Maar in dit gebied zitten nog veel meer geisers en sommige misschien wel mooier dan Old Faithful. Deze zijn wel lastiger te voorspellen en je moet dus geluk hebben als er een eruptie is terwijl je er loopt. Twee grote geisers zijn maar twee keer per dag actief, 1 om de 14 uur ongeveer, de andere niet regelmatig. Wij hadden zoveel geluk dat we ze beide in actie hebben gezien.

Verder hebben we in die omgeving nog meerdere basins, geisers en bizons gezien. Tussen de middag gesmeerd broodje van "thuis" gegeten en op ons gemak het laatste gedeelte van de South Loop gereden.

Morgen door naar Grand Teton, vanavond eten we heel luxe in het hotel (dat luxe dat denken we tenminste) πŸ˜‰

Eerst even opfrissen.... Tot later!

Wauwww een echte beer !! Ik ken ze alleen van de dierentuin . Geweldig. Geeft toch extra stukje spanning aan het geheel ! Wij zitten inmiddels in Kefalonia . En hebben net een kudde geiten de weg over zien steken . Dat was ook geweldig om te zien. 😜 Dikke kus !!

Esther 2017-06-01 21:53:49

Correctie , ... na een halve liter wijn... het waren schapen !! ( opgegroeid in de stad πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚) ....

Esther 2017-06-01 21:56:03

Gaaf zeg, jullie zien echt veel. Als.je weer thuis bent, heb je volgens mijn weer vakantie nodig. Maar zo te zien is het allemaal echt geweldig.