Via Cody naar Yellowstone

Verenigde Staten, Greybull

Vanmorgen na rustig wakker worden naar Cody gereden via een hele mooie route. We hebben een onverharde weg gevonden waarvan men zei dat de kans er in zat we dan wilde mustangs tegen konden komen. We hebben getuurd en getuurd, heel misschien in de verte er 1 gezien, maar dat moeten de foto's nog uitwijzen. Het was in ieder geval een prachtige route, veel mooie natuur en rotsformaties gezien.

Cody was het eerste dorp wat echt aan het Wilde Westen deed denken. Gelukkig waren er een aantal winkels dicht op zondag........ 😜
Aan de rand van Cody is er een straat uit het verleden in ere hersteld. Oude cabins vanuit de regio zijn hier naartoe verhuisd om een beeld te geven van hoe het vroeger geweest zou kunnen zijn. Ook de bar waar Butch Cassidy, the Sundance Kid en Buffalo Bill regelmatige bezoekers waren is er aanwezig, daar moest natuurlijk een foto van komen. Of het waar is.... Maar het idee is leuk om aan dezelfde bar te hebben gestaan.

De route verder naar Yellowstone is adembenemend mooi, de eerste bizons hebben we alweer gespot, dus we gaan ons in onze cabin voorbereiden op een mooie dag morgen.

Doeg!!!

Whaaaaa goed om je te zien !! Je straalt. Maar dat had ik van de week ook al gespot. Leuk om je verhaal te lezen. Heel veel plezier en liefs !

Esther 2017-05-29 23:15:53

Haha, ik mis je pistool, sundance Yveth! .maar zonder dollen, ziet er allemaal weer super mooi uit. Knuffels!

Gerda 2017-05-29 23:17:43

Wat een heerlijk om elke keer alleen maar mooie en positieve verhalen en foto's te zien ....geniet van jullie reis verder