Daar zitten we dan

Verenigde Staten, Millbrae

Hoi allen,

Reis naar SFO ging voorspoedig, prima metroverbinding. Inchecken en douane controle ook zonder problemen.

En dan zitten we bij de gate te wachten tot we mogen boarden........ Superweken gehad en voorbij gevlogen. Nu nog een keer vliegen, maar dat is het einde van het feest, toch wel een beetje balen!

Tot in Nederland!

Ja,nee, bah. Gelukkig hebben jullie elkaar. Neem aan dat jeHenk weer mee terugneemt 😂😂 grapje Henk. Omgevlogen is het. Maar dat is altijd wanneer je het fijn hebt. Toch fijne terugreis . 💋❤️🦋🍀

Esther 2017-06-19 21:28:42

Het is altijd vervelend om weer naar huis te gaan als je nog lang alles niet gezien hebt, maar het leuke is wel dat wij er allemaal weer zijn😩😩😜

Janine 2017-06-19 21:39:18

Leuke, fijne dingen gaan altijd te snel voorbij. Maar de fotoos en gedachten blijven je herinnneren aan ietz speciaals wat jullie beleefd hebben. Ennuhhhh....wij wachten hier op jullie om ook temogen genieten. Goede terugreis.

Gerda 2017-06-19 21:56:11

Geweldig zo'n reis, en super dat jullie zo uitgebreid verslag deden! Tot snel!!

Tim 2017-06-19 23:35:07

afkicken natuurlijk, maar goeie reis terug gewenst, we ontvangen jullie met open armen.. (tisgedaanmetderusthier..)

karin/willem 2017-06-19 23:43:58

Leuke vakantie gehad, niet wachten tot het begint te vervelen.(zal niet gouw het geval zijn) ook hier kan het leuk zijn in de bekende omgeving samen met je vrienden en buren. straks begint het nagenieten, we wachten op je leuke verhalen! goede reis en WELKOM TERUG IN HUPPEL.