Aangekomen op de ranch

Verenigde Staten, Nemo

Hoi allemaal!

We hebben een prima reis gehad van een uur of 6 van Cheyenne naar Nemo. Het sneeuwde vanmorgen al niet meer en het weer werd alleen maar mooier. We hebben prachtige landschappen gezien onderweg. Broodjes voor de lunch hadden we in het motel al gesmeerd, dus konden we onderweg lekker smikkelen en hoefden we alleen maar ergens een bak koffie te scoren. We zijn veel grote vee boerderijen tegen gekomen en hebben ook al wat wildlife gespot zoals reeën en de eerste bizons!

Bijna aangekomen bij de ranch eerst even boodschappen gedaan voor de komende dagen in Deadwood. Hamburgers, worstjes, uien, sla....wij kunnen kokkerellen in de cabin!

Daarvandaan aangekomen werden we supervriendelijk welkom geheten op de ranch door Doug en Jody, wat een geweldige mensen! En de cabin is fantastisch, prima ingericht en alles wat we nodig zouden hebben is aanwezig, de was mogen we hier in de gezamenlijke ruimte doen en hout bij het huis weghalen als we de vuurkorf willen gebruiken. We voelen ons al helemaal thuis.

Morgen de Black Hills verkennen en dan maandag nog eens, maar dan vanaf een paardenrug......oh oh wat zal dat een feest worden!

De updates zullen wat minder worden, er is hier geen mobiel bereik en WiFi alleen bij de hoofdwoning, lekker terug in de tijd. Maar mocht er een noodgeval zijn kunnen jullie bellen met Doug, Hay Creek Ranch, 001-605-5781142 hoop dat het niet nodig is.

Dus tot de volgende keer dat we bereik hebben.

Byebye!

Ooh..wat ziet dat er leuk en gezellig uit!. Ben jaloers op je paardenritje, cow-girl. Super leuk. Ennuh...juliie zullen we blij zijn dat.je uit de sneeuwzone, dit ziet er vriendelijker uit.

Gerda 2017-05-21 06:51:49

Oh, dat ziet er fantastisch uit, zou daar ook wel even willen rijden😜 Heel veel plezier🙋

Janine 2017-05-21 09:07:34

Geweldig!!!!

puck 2017-05-21 09:30:29

Ook wel even lekker.......geen bereik. Mooi hoor daar en veel plezier met paardrijden!

Charles 2017-05-21 17:21:23

Mooi daar vergeet geen foto's te maken daar en vooral Henk te paard.het lijkt me super om eens mee te maken veel plezier en pas op voor de wilde dieren.👋👋