De laatste rit voorlopig

Verenigde Staten, Nemo

Hoi allemaal,

Vandaag de laatste dag op Hay Creek Ranch, morgenochtend vroeg vertrekken we voor de reis naar Yellowstone, met een tussenstop ergens onderweg om te slapen.

Maar eerst was er nog vandaag. Alle mensen en paarden waren wat stijf van de lange rit van gisteren, maar na een tijdje hadden zowel mens als dier daar geen last meer van en zaten we alweer volop tussen de stenen steile paadjes en hebben we onze weg gevonden door het gebied met omgevallen bomen.

Gisteren zijn er nieuwe cowboys en -girls aangekomen en zij waren er vanmorgen natuurijk bij. Ik ben met Joe lekker achteraan gaan rijden, ook hij was wat stijf en had gevoelige voeten, dus we konden rustig opstarten (hij weet de weg toch wel). Het is een prachtige rit geworden van weer ongeveer 6 uur, die om waren voor ik het wist.

Ik geloof dat de film de Horse Whisperer gemaakt is met Doug als hoofdpersoon. Wat een natuurlijke uitstraling heeft die man, wat mij betreft een echte cowboy, de twee jarige is vandaag weer mee geweest en hij heeft er zelfs even opgezeten, zonder problemen. Ja, 2 jaar is voor onze begrippen te vroeg, maar hier normaal om te beginnen met beleren, zeker niet elke dag urenlang rijden. En de paarden zijn er relaxed onder. (dat was overigens bij de nieuwe mensen die gisteren aangekomen zijn wel een ander verhaal)

Ik ben in ieder geval blij dat we hier terecht zijn gekomen en ik Doug aan het werk heb kunnen zien met zijn paarden en paarden van klanten. Wie weet komen we hier ooit nog terug. Nu nog even genieten van onze laatste avond hier.

Tot morgen met nieuwe ervaringen en verhalen, fijn weekend iedereen!

Volgend jaar weer terug😁 Enjoy de volgende trip!!

Suzanne 2017-05-27 06:59:44

It's a wonderful world !! Geweldig. Het lijkt me een fantastische ervaring Yveth. Dit pakt niemand je meer af. Yellowstone gaat ook geweldig worden. Super veel plezier. Ga zo door en op naar weer een nieuw avontuur. Dikke knuf voor beide en voorzichtig. 😘

Esther 2017-05-27 10:47:31

Wat een prachtige ervaring. Om lang te koesteren. Goede reis op naar de volgende nieuwe indrukken. Liefs voor beiden.

Hetty 2017-05-27 11:59:31

Wouw, wat een ervaring!! Jammer dat Henk niet mee reed, maar lekker relaxen is ook heerlijk. Maar als je nog gezelschap wil.......De volgende keer wil Tatum je graag vergezellen ;)