Aangekomen in Vicksburg

Verenigde Staten, Vicksburg

Hallo allemaal,

Zijn jullie het weekend goed begonnen?

Na op ons gemakje ontbeten te hebben in het hotel, zijn we richting Vicksburg gereden.

De temperatuur liep al snel op richting de 35 graden, gevoelstemperatuur 39 graden. We hebben besloten om vandaag niet veel te ondernemen en lekker van de airco in de auto te genieten. ๐Ÿ˜‚

We hebben onderweg een stop gemaakt voor koffie en benzine (kost hier ongeveer 1 euro per liter, afhankelijk van de staat) en later nog een stop bij de Walmart. Goed te doen met deze temperatuur. We hebben boodschappen gedaan voor het ontbijt en/of de lunch van de komende dagen. ๐Ÿ›’

Op de kamer lag een leuk boekje over Vicksburg. Met behulp van dit boekje hebben we een aantal dingen op ons lijstje gezet voor de komende twee dagen.๐Ÿงพ Hoe we de dagen indelen, hangt van het weer af. Morgen wordt hier wel wat onstuimig weer verwacht, we zien wel wat er van komt als we wakker worden.

Het zwembad ligt er prima bij, maar mag nog geen gebruik van gemaakt worden. Iets met de zuiveringsinstallatie..... jammer, anders waren we zeker nog even gaan afkoelen.

Fijne zondag, morgen hebben we als het goed is weer een interessanter verhaal. ๐Ÿ˜‰

Erg leuk om te lezen elke dag! Heel veel plezier! Gr