Viva Las Vegas

Verenigde Staten, Las Vegas

Goedemorgen waarschijnlijk voor jullie!
Wij zitten nog midden in het feestgedruis van Las Vegas🍹🎵🎶🌃

We hebben een prettige reis gehad. Met een paar stops in ongeveer 6 uur van Visalia naar Las Vegas downtown gereden.

Deze keer hebben we een hotel Downtown geboekt. Waarschijnlijk het goedkoopste hotel van de hele reis😂 Buiten het weekend slaap je hier voor een habbekrats.

Een, wat mij betreft, echt ouderwets Las Vegas hotel, 4Queens. Maar dat mogen jullie natuurijk zelf bepalen als je de foto's ziet.

Na het inchecken zijn we met het OV (ook een leuke ervaring) naar de Strip gegaan om kaarten voor shows voor vanavond en morgen te kopen. Vandaag om 21:00 uur naar Vegas the Show in Planet Hollywood geweest. Een erg goede, leuke en grappige musical over de geschiedenis van Las Vegas.

Voor morgen hebben we kaarten voor Vegas gone Country, ook in Planet Hollywood maar in een ander theater. Toevallig hetzelfde theater waar we twee jaar geleden de Elvis show gezien hebben. De foto van de lucht die buiten lijkt, maar binnen is zal de meeste van jullie wel bekend voor komen.

Nu nog even een cocktail downtown en dan lekker slapen. Tot morgen maar weer!!!😴

Zo grappig , Lindy Vogelaar( vrouw van Martijn) loopt daar ook ergens rond met haar moeder. Heel veel plezier !!!

Esther 2019-05-15 09:27:29

Prachtige foto’s , en mooi reisverslag veel plezier en geniet van al het moois groetjes .

Alie 2019-05-15 11:45:13

Mooie verhalen! En zo neergezet dat het lijkt alsof we er zelf bij zijn. Best (een beetje) knap.. Zal vast van Yveth zijn (...) Wij wensen jullie nog een heeeeleboel vakantieplezier! Karin, Willem