Met enige vertraging begonnen

Nederland, Winterswijk Huppel

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie ons (weer) volgen tijdens onze reis door de Deep South van de USA!
Met enige vertraging door te weinig personeel op Schiphol, zijn we rond 14:00 uur richting Houston vertrokken. Verwachte aankomsttijd is 17:17 uur lokale tijd. Twee uurtjes later dan gepland. Maar geen probleem, want we hebben vlakbij het vliegveld een hotel voor de eerste overnachting. Dus straks auto ophalen en naar het hotel.

We hebben een playlist gemaakt op Spotify. Bij elke bestemming hebben we één of meerdere nummers gevonden en hieraan toegevoegd. Niet altijd de beste nummers, maar ook verschillende parels en ach, we vinden het zelf een leuke toevoeging.

Als je ook de muzikale reis wilt volgen bij deze de link naar de playlist:

En dan nog een aanvulling op voorgaande. 😃 Bijna 22 uur verder, nog wat wachttijd gehad voor er 100% goedkeuring was om de USA binnen te mogen, maar daar zitten we dan in een oergezellig (🤣🤣) eettentje vlakbij het hotel. Lekker een biertje, de eerste hamburger besteld en dan languit in bed, op naar een welverdiende nachtrust. Tot morgen!!

De vakantie is begonnen! Hopelijk goed geslapen. Geniet ervan!

Suzanne en Leon 2022-04-29 08:36:26

Dan is het nu ècht begonnen! Genieten!

Joyce 2022-04-29 09:21:41

Heel veel plezier, genieten maar 🌼🌼🌼

Rijanne Thomassen 2022-04-29 09:26:01

Joepie...daar gaan ze dan...heerlijk, hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben. (dacht eigenlijk dat jullie de 30 ste pas zouden vertrekken. Was dus blij verrast door dit eerste verslag. Fijn weer alles met jullie mee te mogen beleven. Knuffel.

Gerda 2022-04-29 15:08:53

Enjoy!!!!!! Eerste biertje en burger binnen

Tim en Melissa 2022-04-30 08:58:28

Veel plezier met jullie rondreis