Sunset Boulevard

Verenigde Staten, Los Angeles

Hoi, daar zijn we weer!

Vanmorgen hebben we als ontbijt en voor tussen de middag heerlijke verse bagels gehaald aan de overkant van ons motel. Ze zijn zo lekker dat we dat we nu al weten dat we dat morgen gewoon weer doen. 😁

Daarna zijn we in de auto gestapt om een opname locatie van Sons of Anarchy te zoeken. Zal ook niet iedereen kennen, maar is een serie over een motorclub in USA. De locatie hebben we gevonden, is alleen helaas privé terrein, dus konden we niet anders dan foto's door het hek heen maken. Maar goed, voor ons wel herkenbaar uit de serie.

Daarna zijn we naar Griffiths Observatory gereden. Het is een observatie centrum voor ons sterrenstelsel en je hebt een fantastisch uitzicht op het Hollywood sign daar vandaan. Het centrum is zeer uitgebreid met veel informatie en leuke weetjes (en lekker koel☺️, het was 33 graden vandaag).

We zijn toen naar het begin (of eind) van Sunset Boulevard gereden, om deze helemaal uit te rijden tot de andere kant. We dachten als dat met Route 66 niet lukt, dan maar met Sunset Boulevard. Was heel leuk, natuurlijk weer superdruk en het leukste stuk is toch in Beverly Hills. Niet normaal wat een belachelijke huizen daar staan, weet niet eens wie er allemaal precies wonen, maar het moeten wel errug rijke mensen zijn.

We zijn terug gereden door Topanga Park, een mooie rit met veel groen en ook nog eens zonder file!!

Morgenochtend vertrekken we voor een flinke reis van minstens 5,5 uur naar Monterey. We willen zoveel mogelijk de Pacific Coast Highway rijden, dan hebben we zicht op de oceaan. Het zal alleen wat langer duren, maar we hebben er de hele dag voor dus we cruisen rustig door!

BYEBYE!!

Fijne reis richting montery! De foto's zien er top uit en jullie ook 😁🤗

Suzanne 2017-06-15 07:18:20

Waauw, super om te zien. En jullie leggen echt heel veel kilometers af. Jullie moetenbijna een vakantie boeken bij terugkomst om bij te komen 😂😂 Niet bij te houden. Maar wat een mooie reis is het. Foto's ook erg leuk erbij. Precies zoals we het kennen van de tv . In het echt natuurlijk veel leuker. Heel veel plezier weer en goed drinken met die hitte. Kussssss