Aangekomen op Zion Mountain Ranch

Verenigde Staten, Utah

Hoi,

Vandaag niet zo'n lang verhaal. Vanmorgen vanuit Brigham City via de 89 verder gereden naar Mount Carmel. Onderweg hebben we ontbeten bij Dennys, we durven daar geen foto's van te plaatsen, al zouden we die hebben..... Maar goed, daar konden we de hele dag op door dus. Een sanitaire en koffiestop daar gelaten.

Aan de sneeuw op de hoge bergtoppen konden we zien dat we steeds zuidelijker kwamen. De temperaturen lopen op en dus steeds minder sneeuw. Het is hier nu overdag ongeveer 30 graden.
We zijn al langs de ingang van Bryce Canyon gekomen, maar beginnen morgen eerst in Zion, ben heel benieuwd, Henk is er al eens geweest en heeft prachtige dingen gezien toen.

Ons verblijf voor de komende nachten is in ieder geval dik in orde! Flappie loopt hier lekker los rond.

Alvast fijne Pinksteren!!

Leuk hutje met erg mooi uitzicht😊

Janine 2017-06-03 08:25:31

Een van de mooiste namen voor een gebied/park wat mij betreft; Zion. Enjoy!

Tim 2017-06-03 08:44:03

En overal zie ik paarden!!

puck 2017-06-03 09:26:43

Ziet er schitterend uit. Geniet!!!!

Hetty 2017-06-03 09:53:21

Foto's fantastisch Yveth !' Wat een plek ! Zie jullie samen wel zitten op de veranda ! Liefs