Laatste dag Nashville

Verenigde Staten, Nashville

Weer een mooie dag achter de rug. We hebben de Belle Meade Plantation bezocht. De omschrijving Plantation is wat misleidend, er zijn hier nooit katoenvelden geweest, maar wel de grootste Thorrowbread stoeterij van heel USA. De mansion is nog bijna net zo als de laatste bewoners het achter gelaten hebben. Helaas mochten we binnen geen foto's maken. Er was wel degelijk ook slavernij op deze stoeterij, ook daar een hoop informatie over opgezogen. Het lijkt alsof er niets veranderd is, maar gelukkig is er wel degelijk iets veranderd wat betreft mensenhandel, maar er is ook nog veel te doen wat dat betreft.

's Middags zijn we naar Music Valley Drive geweest en een heel groot outlet center bezocht. Lekkere salade gegeten bij Bob Evans(!) en toffe milkshakes in een 50's zaak. Alvast georiënteerd op gebied van koeltassen e. d. voor onze reis na Denver bij Outdoor World, dit is Obelink zonder caravans, maar met wapens en munitie zo voor het meenemen, heel bizar.

Morgenochtend vliegen we om 8.10 uur naar Denver, dus lekker op tijd opstaan.

Tot de volgende keer maar weer!

T' is zo leuk om jullie verslag te lezen!. Ga zo door, haha.

Gerda. 2017-05-16 07:58:16

Ach zo'n busje voor de deur heeft wel wat gezellig om een klein beetje met jullie mee te reizen

Marjory 2017-05-16 10:11:28

Wat een druk maar mooi programma tot nu toe. Xxxx