Dagje Route 66

Verenigde Staten, Williams

Hey allen!

We hadden bedacht om vandaag naar een viewpoint te gaan dat verderop in de Canyon ligt. Na de kaart bestudeerd te hebben en wat informatie via internet te hebben ingewonnen, hebben we besloten dat niet te doen. De reis alleen was al drie uur enkele reis. Er blijkt bij aankomst eerst nog 10 mijl (ongeveer 16 km.) gelopen te moeten worden voor je bij het eerste uitkijkpunt komt. Dat laten we maar aan de professionals over...... We hebben tenslotte vakantie πŸ˜€

We zijn toen maar eens gaan kijken waar we de originele route 66 op konden pakken. Ik heb al jaren een t-shirt van Route 66 (gewoon in NL gekocht), dus die heb ik vandaag dan ook maar aangetrokken.

Na eerst een stukje I-40 gereden te hebben, konden we er bij Ash Fork af voor de historic route. Grappig om te zien, wel hard op weg een spookstad te worden. Na Ash Fork moeten we meteen de I-40 weer op om even erna bij afrit 139 voorlopig de oude route te kunnen volgen.

Het eerstvolgende dorp is Seligman. Ook daar schreeuwt alles Route 66, heerlijk. Volle touringcars stoppen hier om de gasten de kans te geven water te drinken, koffie te halen en foto's te maken o. i. d. Nog even doorgereden naar Peach Spring, maar daar was niet veel te beleven.

Er zijn veel gewillige objecten onderweg om te fotograferen, dus ik ben ook even los gegaan. Veel zal wel in de prullenbak belanden, maar toch leuk om te doen.

Morgen via de Skywalk en Hoover Dam naar Las Vegas.

Groeten van ons maar weer!

Haha, gelijk hebben jullie...16 km lopen...nee dat doe je niet.in je vakantie..Wat een vette foto, Yveth...leuk!!!πŸ˜ƒ

Gerda 2017-06-10 01:33:13

Valt mij tegen yveth dat jullie niet even die 16km zijn gaan lopen πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜‚.....

Sandra 2017-06-10 07:13:29

@sandra: die 16 km heen is natuurlijk een eitje, maar ja, dan nog terug! πŸ˜‚πŸ˜‚

yvethhenk 2017-06-10 07:52:01

@gerda: Dankje!!

yvethhenk 2017-06-10 07:52:26

Hahaha dat shirt, geweldig! Echt wat voor jou. En ben heel benieuwd naar Las Vegas! 😁

Suzanne 2017-06-10 09:01:48

Lieverds, jullie genieten ! Foto's geweldig. Geniet er van. Het ziet er allemaal heel vervelend uit... Volgens mij nog geen spoortje van verveling of andere ellende. Fantastisch.