Nashville Music City

Verenigde Staten, Nashville

Erg leuk om jullie reacties op het blog te lezen, 's ochtends kijken we eerst altijd even of er contact is met Nederland! Vandaag hebben we Graceland bezocht voor we Memphis verlieten, nou ja, langs geweest, Henk hoefde niet perse nog eens, is jaren geleden al geweest. Na gekeken te hebben wat de toegangsprijs was hebben we besloten niet naar binnen te gaan. Alles wat je nu wilt bekijken moet apart betaald worden: binnen, buiten, pakken, gouden platen, vliegtuigen etc. Ik ben geen megafan, dus heb genoegen genomen met foto's van veraf (met andere camera). Spaar de centjes liever voor iets anders wat we nog tegen gaan komen.

Nashville is echt Music City, misschien vanwege moederdag, maar hier was in elke kroeg wel een live optreden. Het ene beter dan het andere, maar een super sfeer. Ook hier natuurlijk een Hard Rock Cafe en BB Kings blues Cafe, maar ook heeeeeel veeeeeel andere leuke muziekcafé's. En voor wie denkt dat ze hier alleen grote hamburgers hebben: zie foto, het bewijs dat er ook hele kleintjes zijn. :-) De plantage was vanwege moederdag alleen voor genodigden toegankelijk, dus die doen we morgen. Dan ook naar Johnny Cash Museum en Country music hall of fame and museum.

Wat betreft de kleine hamburgers op de foto..........misschien is de patat wel heeeeel groot ;) Hoe dan ook, geniet ze van deze bijzondere reis!

Heidi 2017-05-15 07:54:00

Geweldig toch . Zeker voor muziekliefhebbers van dit genre een must om eens te bezoeken . Heb zo'n idee dat jullie er al een paar fantastische dagen op hebben zitten en dit is nog maar het begin. Als jullie het niet erg vinden.... ik geniet lekker mee. Hele fijne dag, en kusssss

Esther 2017-05-15 08:18:13

Ps, ik zie al een foto voor een uitvergroting !!

Esther 2017-05-15 08:20:00

Klinkt weer goed. Ze hebben daar dus alle dagen "zwarte cross"...lijkt me nou zo heerlijk! fijne dag en dikke knuffel

Gerda 2017-05-15 09:28:03

Hihi, nooit gedacht dat er in Amerika ook iets kleins bestaat😜 Have fun. Wat is er veel te zien he, mens komt ogen en oeren te kort. Prettige voortzetting van de reis.

Janine 2017-05-15 11:40:09

@Heidi, nee zulke grote aardappelen hebben ze hier nou ook weer niet! Haha @Esther, vinden we niet erg hoor dat je mee geniet, hoe meer zielen hoe meer vreugd. @Gerda, zo voelt het voor ons wel ja!! :-) @Janine, zit nu aan een GROOT bord salade, foto volgt ;-)