Reisdag

Verenigde Staten, Cheyenne

Hallo medereizigers,

Vandaag niet zo'n lang reisverslag.

We hebben uitgecheckt bij Motel6 in Green River om de reis naar Hill City te beginnen.

Het eerste stuk was er haast geen verkeer op de weg en was het redelijk weer. Hoe dichter we bij Denver kwamen, des te slechter werd het weer. Een herhaling van vorige reis 🤣.

Met wat sanitaire en koffie stops zijn we nu in Cheyenne in het Historic Plains Hotel. Een leuk hotel dat al bestaat sinds 1911. Alsof we in een western zijn beland. Heerlijk een borrel gedronken in de bar en gegeten in het restaurant. Zo lekker hadden we nog niet gegeten in Amerika. Was echt een culinair hoogstandje, zeker voor Amerikaanse begrippen. Er was niets gefrituurd. 😁 Dat belooft wat voor het ontbijt......

Fijne dag allemaal, wij gaan lekker slapen om morgen door te rijden naar Hill City, dat is theoretisch nog 4.5 uur, maar ja, we gaan nog even langs de Walmart........ 👋👋

Wat een bijzondere trip maken jullie weer. Het is leuk om te lezen. Indrukwekkende foto’s ook. Echt wauw. Ik ben vooral heel nieuwsgierig naar de paarden trip , je schreef dat jullie daar nu iets langer blijven. Dat moet iets zijn waar je naar uit kijkt. Heel veel plezier en Enjoy !!