Heerlijke rit met Joe

Verenigde Staten, Nemo

Hoi allen!

Vandaag hier een prachtige dag met ongeveer 24 graden en een zacht briesje door de bergen. Tegen half elf zijn we met een groep cowboys en cowgirls weggereden de Hills in. Ik heb van Doug weer zijn geweldige paard Joe mogen lenen. Dat is echt een superpaard, pas 6 jaar oud, maar alles in de gaten, let op de groep voor hem en ook achter hem. Als je niets doet redt hij zich prima en brengt je veilig thuis, wil je toch een beetje 'rijden' werkt hij ook super mee, hij leert mij dus een beetje western rijden.

We hebben weer prachtige natuur gezien, zijn smalle stenen paadjes op en af geweest, door kreekjes gereden, geluncht onder de bomen en ervaringen uitgewisseld over de verschillende manieren van paardrijden. Kortom een ervaring die ik nooit meer zal vergeten en misschien wel de mooiste is die ik ooit op een paardenrug heb beleefd.

Rond 3 uur waren we terug op de ranch. Henk heeft zich vermaakt met boodschappen doen en voorbereidingen treffen om te barbecuen en heeft geholpen de gestrande trekker hier op het terrein weer aan het lopen te krijgen. Hij staat er op dat ik morgen nog een dag mee ga op Joe de Hills in en dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen. We gaan nu nog even samen genieten van de rust en het buitenleven om daarna te genieten van, wat ik denk, een heerlijke nachtrust.

Tot de volgende ronde weer!

Ik ben echt wel een beetje jaloers, haha..nee hoor, maar het.klinkt zo heerlijk je ritje met Joe, lijkt me echt een geweldige ervaring . En dan thuiskomen, waar de barbeque wacht. Echt vakantie!!! Geniet er nog lang van. Ennuh morgen weer veel plezier met joe. En Henk natuurlijk met zijn "boerderij" klusjes. 😊

Gerda 2017-05-25 07:53:23

Super he, zo'n trektocht door de natuurlijk, relaxter kan het niet, dat is genieten👍. Ik ken dat gevoel😉

Janine 2017-05-25 08:47:06

Wat zul je je vrij voelen op die paarden door de natuur!!

Melissa 2017-05-25 09:20:38

Geweldig!! Klinkt Super. Je zou jaloers kunnen worden. Geniet ervan!!

Hetty 2017-05-25 09:43:16

Topdagen , Genieten en nog eens Genieten, vergeet niet er af en toe ééntje op te drinken!!!!!!!!!!!!!!!

Hans. 2017-05-25 10:09:00

Heerlijk heerlijk klinkt het allemaal

Sandra 2017-05-25 20:00:11

Wat een schoonheid allemaal en kun je Joe niet meenemen gezellig samen met puck