North Rim Grand Canyon

Verenigde Staten, Fredonia

Hallo, daar zijn we weer!

Vandaag zijn we, na een afscheidskoffie op het balkon, naar de North Rim van de Grand Canyon gereden. Dat was een rit van ruim twee uur, goed te doen. Onderweg zien we ook nog steeds de ene mooie rotspartij na de andere.

De North Rim wordt niet zo druk bezocht als de South Rim, er liepen wel collega toeristen, maar overal was meer dan genoeg plek.

Op de North Rim zijn drie routes die je kunt rijden, we zijn begonnen met het verste punt. Natuurlijk kan je overal vandaan weer trails lopen, twee kleintjes hebben we gedaan, de rest niet, er zitten trails bij van 7 en 8 uur. Je moet keuzes maken..... Morgen worden we al weer verwacht op de South Rim en we wilden graag de drie routes gereden hebben.

Helaas was het niet echt helder vandaag, daardoor konden we niet erg ver weg kijken. Ze waren vandaag ook bezig met het aansteken van gecontroleerde brandhaarden. Dat wordt gedaan om oud en dood hout op te ruimen en direct de grond weer vruchtbaarder te krijgen. Het was een mooi schouwspel om te zien.

We slapen een nachtje in Jacob Lake en vertrekken dus morgen ochtend naar de South Rim. We zijn er ook achter gekomen dat er hier geen WiFi is, dus jullie ontvangen het verhaal wat later!!

Groeten van ons!

niet erg, hoor dat we het wat later ontvangen, als we het maar krijgen, haha. Tís echt leuk jullie belevenissen te volgen, hebben we het idee er een beetje bij te zijn. Op naar het volgende verslag!! Have fun, hebben wij het ook. Hier is het momenteel toch klote-weer, dus kunnen wij ok genieten van jullie vakantie. Doeiiii en knuffels

Gerda 2017-06-07 19:49:20

Sluit me aan bij Gerda ! Ook al zit ik op Kefalonia met prachtig weer ! Jullie genieten. Dat is wel duidelijk. Mijn oma zij altijd' hebben jullie het fijn , dan ik ook ' Dikke knuf voor beide.

Esther 2017-06-07 21:44:46

Ik kan aan bovenstaande 2 reacties niets nieuws meer toevoegen. Ze verwoorden alles. Have fun. Xxxxx