Bryce Canyon: adembenemend

Verenigde Staten, Utah

Hallo allen!

Vandaag hebben Bryce Canyon National Park bezocht.

Voor je de echte ingang van het park voorbij bent, kom je door Bryce Canyon City. Een leuk dorpje met grote camping en bijbehorende winkels. In het voorbij rijden zagen we een Laundromat, oftewel wasserette. Aangezien onze kleding wel weer aan een wasbeurtje toe was, hebben we besloten dit eerst maar te doen. We wilden sowieso een keer de was doen in zo'n echte Amerikaanse wasserette. Onze machine spuugde tijdens het afpompen al het water naar buiten ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚, de technische dienst had geen idee hoe dit op te lossen, dus dan maar een plakkaat met Out of Order er op. Maar het saldo was dat wij na ongeveer anderhalf uur met twee zakken schone en droge kleding naar buiten liepen.

Maar het mooiste moest nog komen: Bryce Canyon. En wat is dat ook prachtig. Weer heel anders dan we tot nu toe hebben gezien. Het is geen round-trip, dus eerst naar het einde rijden is het slimste. Alle uitkijken zitten aan de linkerkant namelijk. En ook daar zie je elke keer iets nieuws en snap je niet hoe het ooit is ontstaan. In stilte maar genieten van de prachtige dingen die we weer zien hier.

Morgen brengen we een tweede bezoek aan Zion NP, om dan met de shuttle naar het Noorden te gaan, daar zien we wel weer verder.

Fijne dag gewenst
๐Ÿ‘๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‘‹

Er gaat niets boven een schoon wasje, duurd effe, maar dan heb je ook wat๐Ÿ˜œ Fijn dag gewenst

Janine 2017-06-05 09:17:31

Fris en fruitig op naar nieuwe avonturen. Xxx

Hetty 2017-06-05 09:34:56

Heerlijke fris schoon gewassen was....schitterende foto's weer

Sandra 2017-06-05 09:41:03

Prachtige foto's, have fun !!