Reisdag en inkopen

Verenigde Staten, Estes Park

Hoi allemaal!

Vanmorgen lekker vroeg opgestaan (4:30 uur) om op tijd op het vliegveld van Nashville te zijn voor onze vlucht naar Denver. (iedereen die mij goed kent weet dat dit normaal gesproken een grote straf is voor mij en Henk stelde nog voor om zeker een half uur later te gaan, maar nee, ik wilde graag op tijd zijn zoals Henk mij geleerd heeft ;-) en dus waren we bijna 3 uur van te voren aanwezig. Ach, op ons gemak ontbijtje genuttigd......)

Vlucht naar Denver was prima, drie uurtjes, maar we zijn weer een uur terug in de tijd gereisd, dus het voelt nu als twee uur. We hebben onze auto voor de komende 30 dagen opgehaald, niet zo"n mooie als in Memphis en Nashville, maar daar hadden we dan ook heel veel mazzel dat de gehuurde categorie op was en we dus een grotere kregen. Foto's volgen nog wel.

Onderweg van Denver naar Estes Park zijn we gestopt om wat inkopen te doen bij o. a. Walmart. Bordjes, bekers en bestek is gelukt, een koelbox die we in de auto kunnen laden helaas niet, maar ach, er wordt hier de komende dagen 30 cm. sneeuw verwacht, dus heel warm zal het niet worden. Zo'n Walmart is trouwens niet te doen, zo groot!

Uiteindelijk aangekomen in Estes Park, drankje gekocht, salade met crackertjes en kaas voor avondeten en het kan niet meer kapot! En wat een uitzicht op de Rockies vanuit onze kamer!

Tot morgen met dan waarschijnlijk sneeuwfoto's. :-)

Maar goed dat je daar zit met sneeuwvereachtingen, hier is het weer 2,3 dagen van dat benauwde weer, boven de 25 graden. Eind van de week gewoon weer 10 minder. Tot morgen, have fun xxx

Gerda 2017-05-17 06:37:21

Leuk wakker worden met jullie verhalen!!

Suzanne 2017-05-17 06:54:55

Gaaf!!

Tim 2017-05-17 07:04:52

Het ziet er allemaal erg groots uit, hihi. Gingen daar de vliegtuigen wel op tijd? Op naar de volgende uitdaging, genieten geblazen. Mens wat een groot land is het toch! Genieten maar weer, prettige voortzetting👍

Janine 2017-05-17 08:20:33

Wel warme kleding bij jullie !!dan zou ik aan 40 kilo bagage nog tekort hebben 😂...Ben benieuwd naar de foto's 😉geniet....

Sandra 2017-05-17 08:21:24

Sneeuwkettingen mee! LEUK. Veel plezier.