Prachtige overnachtingslocatie

Verenigde Staten, Donaldsonville

Hallo volgers!!

Na een heerlijke nacht in Houston zijn we vanmorgen rond 8:30 vertrokken richting onze eerste tussenstop voordat de route eigenlijk echt begint.

Onderweg natuurlijk weer de meest uitzonderlijke dingen gezien. Groot, groter grootst aan auto's en trucks, bijzondere reclames langs de weg en wat dubieuze stickers op verschillende pick-ups. Voor onze begrippen tenminste wel.

We zijn aangekomen in de tweede staat van onze reis: Louisiana

Komende nacht slapen we in White Castle op een landgoed wat ooit een katoenplantage was.

Onderweg naar White Castle een stop gemaakt bij de Dollar Tree (vergelijkbaar met de Action, maar hier kost alles $ 1,25. Drie jaar geleden nog $1 🤣). De nodige zaken als glazen, afvalzakjes en nog meer van dat soort spul gehaald en door naar White Castle gereden. Aankomst was ongeveer 16:00 uur.

Wat een prachtige gebouwen staan er op het terrein van Nottoway Plantation. Het hoofdgebouw komt zo uit de serie North & South (wie kent het nog?). We hebben een super mooie en grote kamer. Even terug in de tijd.

Vlak achter het terrein stroomt de Mississippi. Een bijzondere ervaring om daar zo maar bijna in te kunnen staan.

Morgen rijden we door naar Pensacola waar we een paar dagen zullen blijven.

Fijn weekend allemaal 👋

prachtig! veel plezier.

gea en gerard abbink 2022-04-30 09:16:49

super de luxe verblijf, hoor. idd. North & South.

Gerda 2022-04-30 10:54:44

Het klinkt weer heel goed ! Ik wens jullie een fijne reis met zo te zien mooi weer ook. Heb het fijn samen en geniet volop. Ik blijf jullie volgen. Liefs 😘

Esther 2022-04-30 11:15:30

Mooi dat je er nu echt bent! Geniet van al het bijzondere en van elkaar. Balletje gooien ging prima, je had alles ook prima geregeld, nog bedankt!! Heel veel plezier.

Alie en Hans. 2022-04-30 12:43:26

Wat een leuke ervaring dat we jullie zo kunnen volgen. Het zal een reuze ervaring zijn net wat je zegt in Amerika is alles groter dat is wel bijzonder die grote vrachtwagens het is allemaal een beetje meer. Ik was vanmiddag Gre kwijt geraakt in Winterswijk we waren op de fiets en omdat ik niet goed achterom kan kijken en zij moest wachten voor een auto waren we elkaar kwijt. Ik vind de weg nog wel maar Gre moest alles vragen en werd een paar keer de verkeerde kant op gestuurd, gelukkig troffen we elkaar weer bij thuis komst. Gre heeft het helemaal naar haar zin met Puk, het is goed dat we thuis geen ruimte hebben anders nam ze hem mee naar huis. Nou veel plezier en genieten Fred en Gre.

Fred en Gre 2022-04-30 16:56:01

Nou ja Fred, gelukkig hebben jullie elkaar weer gevonden! Fijn dat Puk lief is voor jullie en gelukkig hebben jullie geen plek haha, we willen hem niet kwijt.