In de trein

Nederland, Amsterdam

Hallo volgers,

Dit is echt de laatste! We hadden een kleine vertraging van 20 minuten, vlucht was prima. Inmiddels zitten we in de trein. Ook daar wat vertraging en wijzigingen vanwege werkzaamheden en personeelstekort, maar we komen wel thuis. Onze lieve gewezen overburen komen ons ophalen in Winterswijk. 😘

Nu zo snel mogelijk weer in deze tijdzone mee, al heb ik nu het idee dat ik thuis wel graag wil slapen 🤣. Is in het vliegtuig niet echt gelukt. Henk is nog zo fris als een hoentje, geen idee hoe hij dat doet. 🤔

Hallo land van:
Familie
Vrienden
Kennissen
Puk
Thuis

We vonden het leuk dat jullie met ons meegereisd zijn, bedankt voor jullie reacties en tot gauw allemaal!
🇳🇱
Fijne Pinksteren!

PS: wat een warm welkom met vlaggen, bloemen en nieuwe plantjes in de tuin. Iedereen bedankt voor het oppassen en oogjes in het zeil houden, maar met name natuurlijk Gré en Fred. Puk en wij zijn jullie dankbaar!

Welkom thuis. Ook wel weer fijn. Genoten van alle reisverhalen Incl de foto’s. Nu eerst maar even slapen….

Esther 2022-06-04 15:32:05

wat een geweldig welkom. Fijn thuis komen zo. Groetjes en tot snel.

gerda 2022-06-04 17:57:02

Welkom terug en alvast fijne pinksterdagen!

Charles 2022-06-04 21:29:51

Welkom thuis

Sandra 2022-06-05 00:50:26

Welkom thuis en dankjewel voor de heerlijke verslagen!