Reis naar en bezoek aan Savannah

Verenigde Staten, Henderson

Hoi volgers!

Hebben jullie een leuke bevrijdingsdag gehad?

Vanmorgen zijn we op tijd gaan rijden naar Savannah, onze volgende stop op deze prachtige reis.

We wilden graag binnendoor, dat kost iets meer tijd, maar is leuker dan dat gejakker over de Interstate. Een reis van ongeveer 5 uur. Met een tank- en koffiestop en een lunchstop waren we rond 15:00 uur in Savannah.

We zijn eerst naar Forsyth Park gereden. 🌿🏵️Voor wie het leuk vind om te lezen, hier wat info over het park:

Na lekker de benen te hebben gestrekt zijn we naar Tybee Island gereden. Dit gebied ligt nog verder richting de kust en heeft een leuk strand en een pier. Maar er is ook één van de beste Seafood restaurants gevestigd. In ieder geval volgens de reviews op verschillende platforms. En aangezien het Henk zijn verjaardag is, is iets speciaals wel op zijn plaats 😜

Henk heeft zitten smullen van de krab en de garnalen en ik van garnalen. Het feit alleen al dat er hier niets gefrituurd wordt is een verademing😃. We hadden de alligators nog kunnen voeren, maar dat hebben we maar over geslagen 😂

Morgen gaan we de stad Savannah zelf verkennen.

En even onder ons, het is nog nergens kouder dan 27 graden geweest. ☀️ Morgen ongeveer 32, maar wel bewolkt is de voorspelling. We gaan het zien!

Henk nog van harte gefeliciteerd.🎉 Leuk om jullie reisverslagen elke dag te lezen. Daar kan Floortje Dessing nog een puntje aan zuigen. Amerika is best wel een mooi land. Veel plezier en maak er nog een mooie vakantie van.

Berno 2022-05-06 05:24:13

En Henk nog van harte uiteraard. Het klinkt allemaal goed ! En lekker 😋

Esther 2022-05-06 06:52:34

Van harte gefeliciteerd,🎉🎉🎉 ook van mijn moeder. Wij lezen jullie verslag elke ochtend aan de ontbijttafel. In het Belgische lanaken. Heel gezellig.

Gerda. 2022-05-06 07:09:24

Bedankt voor de felicitaties! @Gerda: groetjes aan je moeder en heel veel plezier in Lanaken.

yvethhenk 2022-05-06 07:44:08

Hallo Henk, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wel een leuke plek om jarig te zijn dacht ik zo🤣 Hallo Yvet, jij ook gefeliciteerd met Henk en nog een fijne trip gewenst. De verslagen en foto's zijn geweldig, dank hiervoor😘