Echt de laatste..

Nederland, Winterswijk Huppel

Hi all!

We zijn veilig en zeer op tijd geland op Schiphol! De treinen hadden wel wat problemen, tussen Wolfheze en Arnhem een aanrijding met een persoon. Niet leuk voor de persoon, wij zijn via Den Bosch gereisd, beetje om, maar dat viel alles mee in tijd.

In Winterswijk zijn we opgehaald door onze lieve buren die met andere jeu de boules buren ook het huis en de tuin nog versierd hadden. Aan het eind van de dag hebben we een borreltje met overheerlijke barbecue aangeboden gekregen. Dat was een heel warm welkom thuis! Dankjulliewel!!!

We gaan weer over tot de orde van de dag, tot gauw allemaal!

👋👋🎈🇳🇱

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Welkom dan maar! En nu maar wennen op de Nederlandse bodem. En wat een leuk welkom van de buren, top!!

Suzanne 2017-06-21 06:33:52

Welkom thuis

Sandra 2017-06-21 07:50:19

Welkom thuis !!! Wat super lief van de buurtjes. Dat is nog eens een welkom . Nu eerst maar even afkicken. Bellen gauw. Kusssss