Reis naar Huntsville

Verenigde Staten, Huntsville

Hi allen 😃

Ook vandaag is het bij jullie hopelijk meegevallen met het weer!

Vanmorgen alles ingepakt en afscheid genomen van Gatlinburg. Wat een leuke, afwisselende week hebben we hier gehad!

Het ontbijt hebben we genuttigd bij Ihop. Het is, net als Burger King/McDonald's/Dennys enz. een franchise formule voornamelijk gericht op ontbijt. We waren er nog nooit geweest, dus wilden we dit uit proberen. Dat is erg goed bevallen. De kwaliteit van het eten is hier erg goed, het restaurant was super schoon en ze hadden hier genoeg personeel wat ook zeer vriendelijk was. Die kan dus bij op het lijstje 🥇

De rit naar Huntsville duurde ongeveer 5 uur, met een tussenstop om te tanken en koffie te halen meegerekend. We hebben weer een uur 'gewonnen'. Het is nu bij ons weer 7 uur vroeger. 🙂

Toen we de staat Alabama inreden, stond er een groot bord met: Sweet Home Alabama. Even geslikt omdat ons dat natuurlijk deed denken aan de reden dat we Huntsville in de eerste plaats zouden bezoeken, het concert van Lynyrd Skynyrd. 😒 Maar niet getreurd, we hebben een leuke wandelroute opgezocht: Old Railroad Bed Trail. Dit is een natuurlijk pad wat een oude treinroute volgt. Een erg leuke route waarbij we wat hebben moeten klimmen en klauteren over de rotsen.🪨 De natuur is hier al weer heel anders dan in de Great Smoky Mountains. Mooi om te zien, we hebben alleen geen wild gezien, maar genoten van de wandeling.

Het was hier vandaag 31 graden, we hebben dankbaar gebruik gemaakt van het zwembad bij het hotel.🩱Deze was gelukkig wel open.🏊

We gaan zo eens even kijken waar we zullen gaan eten, er is keuze genoeg rondom het hotel. Morgen reizen we door naar Vicksburg, het kan zijn dat we morgenochtend eerst nog het US Space and Rocket center gaan bezoeken. Hier staat Huntsville tenslotte om bekend, maar dat zal er aan liggen hoe laat we wakker worden😂. De reis naar Vicksburg is 5,5 uur.