Terug naar huis

Verenigde Staten, San Mateo County

Hallo volgers!

08:00 uur, de wekker gaat. Neeeeee, gewoon blijven liggen, wachten tot morgen, misschien is de vakantie nog niet echt voorbij......
08:10 uur, hmmmm, toch realiteit, Henk is al aan het douchen☹️
08:15 uur, oké, dan ook maar opstaan, douchen, ontbijten en spullen pakken. Nog even spannend of we alles wel in de koffers zouden krijgen, niet dat we de VS leeg gekocht hebben aan souvenirs, maar toch. Het is gelukt!!
10:00 uur, uitchecken bij het motel en de auto in naar het vliegveld. Wel veel verkeer, maar geen files
10:30 uur, auto ingeleverd bij Alamo en met de airtrain naar de terminal, bagage ingeleverd en op weg naar een bak koffie in de vertrekhal.
12:00 uur, naar de douane!
12:35 uur, dat verliep prima, altijd fijn als je een TSApre hebt. Geen idee hoe je daar aan komt, maar stond op de boarding pass en dan mag je door een versnelde procedure.
13:00 uur sandwich gegeten en nu wachten tot we mogen boarden. Naar verwachting zal dat rond 14:05 uur zijn.

Nogmaals dank voor jullie reacties en tot ziens in Nederland!
🇺🇸

Heel goede reis en alvast welkom thuis 😘

Hetty 2019-06-06 22:16:57

Goede vlucht !! Tot snel😘

Nicole 2019-06-06 22:29:24

Heerlijk elke dag wakker geworden met een mailtje van jullie. Super! Goede vlucht en tot gauw!

Je neef! 2019-06-06 22:35:40

warm welkom: wild west, huppel best

Willem 2019-06-06 23:24:50

Bedankt voor jullie reisverslagen! Leuk om mee te beleven.

Charles 2019-06-07 13:50:48

Nu al een maand voorbij ? Yveth en Henk bedankt voor jullie reisverslagen,van een Amerika buiten de voor ons allen bekende high lights. Welkom thuis.