Memphis Home of the blues

Verenigde Staten, Memphis

Vandaag vanuit het hotel een wandeling van ongeveer een uur gemaakt om de huurauto op te halen. Mooie, nieuwe Nissan meegekregen, helaas geen Amerikaanse bak, maar we komen er wel mee weg een dag of 3 :-)
Daarvandaan rechtstreeks naar downtown gereden en naar Beale Street gegaan. Hier gebeurt eigenlijk alles, overal live music en natuurlijk BB Kings cafe! Terrasje, drankje, hapje, live muziek van geweldige artiesten... Oftewel echt vakantie. Morgen gaan we via Graceland en een oude katoenplantage richting Nashville.

Top...klinkt allemaal heerlijk relaxt. Super!

Gerda 2017-05-14 07:38:42

Goedemorgen, zo te lezen loopt alles goed en hebben we echt fun😜 Veel plezier en veel bekijks. Mens wat een reis, leuk die verslagen, weten we tenminste waar jullie uithangen!

Janine 2017-05-14 08:17:18

Heerlijk om jullie zo te kunnen volgen.

Hetty 2017-05-14 08:35:53

Dit klinkt errrrug goed!!

Suzanne 2017-05-14 09:54:37

Dat klinkt als muziek in de oren !! Echt leuk om te lezen allemaal. Het is zo net of we er bij zijn( wasmaarwaar) Zet dit door en haal er uit wat er zin zit. Liefs Esther

Esther 2017-05-14 09:56:40

Waanzinnig wat een reis!!