Nog een prachtige rit

Verenigde Staten, Nemo

Hoi,

Ook vandaag een prachtige rit gehad. Om 10 uur zijn we weg gereden om richting Mike's Rock te rijden. Ik kreeg Joe weer mee en Doug nam zijn driejarige vos Spot mee met een twee jarige die gisteren avond is gebracht om te trainen. De twee jarige had dit zelf niet helemaal bedacht, maar heeft zich kranig geweerd onderweg. Africhten gaat hier iets anders dan bij ons, maar zeker niet verkeerd naar mijn idee. Er is geen klap uitgedeeld en aan het einde van de dag was de twee jarige een heel ander paard dan aan het begin.

We hebben een rit van ruim 6,5 uur achter de rug, ik geloof niet dat ik ooit zolang achter elkaar op een paardenrug heb gezeten, maar wat is dit geweldig!

Onderweg herten en elanden gezien en prachtige vergezichten. Aan het einde van de rit werd 1 van de honden van Doug nog achterna gezeten door een coyote, dat was best spannend, maar een van de mede ruiters ging er meteen als een echte cowboy achteraan en heeft de coyote weggejaagd, wat een groot beest was dat.

Het is zo gaaf, dat ik heb besloten van de gelegenheid gebruik te maken en gewoon omdat het kan morgen nog een dag mee te gaan, het is de laatste kans...... Dus voor de niet paardenliefhebbers..... Sorry morgen nog een paardendag. Henk heeft zich vermaakt met niets doen en is van plan dat morgen ook nog te doen 👍👋😀

Ik zou ook zeker nog een dag mee rijden als ik de kans had. Heb je al paardrijbenen of kun je nog lopen😜 Fijne dag morgen en Henk, geniet van de rust👍

Janine 2017-05-26 06:53:17

Wat zal je een spierpijn hebben maar ook ik zou mij deze kans niet laten afnemen.......

Sandra 2017-05-26 07:24:53

Oooh heerlijk! Klinkt allemaal als het echte wilde westen. Maar heb je geen spierpijn? Morgen weer veel plezier.

Gerda 2017-05-26 08:04:52

Ik ben jaloers !! En dat ben ik echt niet snel. Maar wat een ervaring zeg. Echt fantastisch en wat top dat je nog een dagje doet. Henk vermaakt zich wel. Ik ben weer aangemeld .... foutjuhhh