Regen

Verenigde Staten, Pennington County

Hallo allen!

Gisteren avond was het eten heerlijk en zo veel dat we een doggy bag nodig hadden. 😁 Lekker makkelijk voor vandaag.

Na weer een heerlijke nachtrust hebben we op ons gemak ontbeten. Tijdens het ontbijt zag het weer er al niet te best uit, maar goed, natuurlijk wel hopen dat het nog beter zou worden.

Helaas, na een paar potjes Matadoren en Yahtzee werd het niet veel beter, dus zat paardrijden er vandaag niet in.

Tussen de middag maar lekker de spare ribs van gisteren opgegeten en daarna in de auto gestapt richting Custer State Park. Daar waren we vorige keer ook, maar het is een park met veel wilde dieren die je, met een beetje geluk, vanaf de Wildlife Loop gewoon vanuit de auto kan spotten. Dus een mooie invulling voor een regenachtige dag. We hebben bizons, herten, antilopen en rendieren gezien. Oh ja, ook nog ezels, maar die zijn van origine niet wild, maar daar losgelaten nadat er besloten is ze niet meer te gebruiken voor de toeristen.
Ondanks het slechte weer ook nog wat foto's kunnen schieten.

Het is hier vandaag Memorial Day, een nationale feestdag. Voor iedereen wel sneu omdat het weer zo slecht was. Alle buitenactiviteiten hebben een slechte dag gehad.

De verwachtingen voor morgen zijn ook niet best, maar wie weet valt het morgen mee.