Veel gewandeld

Verenigde Staten, Tallahassee

Hoi allemaal!

Vandaag hebben we lekker veel gewandeld.

Vanmorgen gestart vanaf het motel naar Myers Park. Dat park start vlak achter het hotel en is bijna een oase midden in de stad. 🌳Dit park grenst aan Cascades Park.

Cascades ligt midden in de stad, maar heeft heel veel flora en fauna. Het park is educatief voor jonge kinderen (en wellicht ook sommige volwassenen) en heerlijk om doorheen te wandelen als je wilt genieten van de rust midden in de stad. Via Cascades terug naar het motel gelopen 🥾, flesjes water ingepakt en de routeplanner ingesteld naar het Tallahassee Museum.

Dat is ongeveer een kwartiertje rijden. Daar aangekomen eerst even een kleine lunch genoten en toen aan onze reis door het 'museum' begonnen.

Het is een soort openlucht museum. Met allerlei gebouwtjes uit de jaren 1800-1900, een boerderij met boerderij dieren🐐🐂. Een Wildlife park met enkele wilde dieren uit de omgeving 🐻🐢en een natuurpark met verschillende bomen, struiken en kleine dieren als salamanders. Hier hebben we een paar uurtjes rondgebracht.

Op de terugweg nog even gestopt bij een Walmart voor water en wat limonades voor de komende dagen. 🧊🥤

Morgenvroeg vertrekken we naar Savannah. Nu nog een keer eten bij Miller's Ale House!

Tot morgen!!

Mooie plaatjes weer. Geniet!!!!

Tim en Melissa 2022-05-05 07:06:24

Van harte geluk gewenst met je verjaardag!

Karin en Willem 2022-05-05 09:16:16

Prachtig Leuk om jullie weer zo te mogen volgen❤️