Nog een mooie rit

Verenigde Staten, Lawrence County

Haaaai!!

Ook vandaag was het prachtig weer, dus na de noodzakelijke werkzaamheden van Doug zijn we nog een paar uurtjes gaan rijden.

Vandaag was Robin ook mee. Een onwijs gezellige vrouw die bij Doug helpt op de ranch. Zij heeft haar paard vorig jaar van Doug gekocht, de merrie is een halfzus van Joe. Ze is vier jaar oud, maar ook zo cool in het hoofd. We hebben heerlijk rondgereden, vooral om de twee jonge paarden overal aan te laten wennen. Het voordeel is dat ik met de jonge paarden mee kan wennen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

We hebben iets unieks gezien tijdens de rit, een rendier wat net bevallen was van haar veulen (denk ik dat het zo heet). Ze was de nageboorte nog niet kwijt en de kleine stond al te drinken. Ze verroerde geen vin toen ze ons zag. Wij zijn, na een paar keer knipperen met onze ogen en een foto maken, gauw de andere kant op gegaan om ze verder niet te storen.

Tegen drie uur werd er regen, hagel en onweer voorspeld en waren wij dus terug op de ranch. Uiteindelijk is het weer meegevallen en heb ik nog even geholpen alle drinkbakken schoon te maken voor de paarden van de gasten die de komende weken komen logeren.

Het was weer een prachtige 'once in a lifetime' ervaring.

Nu maar hopen dat het morgen ook mooi weer is, zodat we nog even kunnen spelen in de Black Hills.

Dit verslag typ ik terwijl we onderweg zijn naar Nemo om een hapje te eten, op aanraden van Doug. Het is tenslotte zondag!

Tot morgen!!

Niks geen sneeuw meer, das snel opgelost. Ziet er weer geweldig uit. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜˜

Gerda 2019-05-27 07:33:37

Het ziet er fantastisch uit !!!!

Esther 2019-05-27 08:39:06

Het ziet er heel relaxt uit, net de Pyreneeen, wordt er weer helemaal blij van๐Ÿ‘๐Ÿ‘