Hay Creek Ranch

Verenigde Staten, Lawrence County

Hallo allemaal,

We zijn aangekomen op de ranch!! Er is hier geen bereik en Wifi is soms ook wat lastig, vandaar dat de verslagen wat onregelmatig voorbij komen.

Vanmorgen ontvingen we een mail van Doug dat het aan het eind van de dag wel mogelijk zou zijn om het terrein op te komen.

Dat was natuurlijk fantastisch nieuws, dus op naar de Walmart voor de boodschappen. Op de ranch moeten/mogen we natuurlijk alles weer zelf verzorgen.

Hamburgers, worstjes, soep, brood, bak sla, tomaten, uien en eieren..... We komen de eerste dagen wel door. 😁

Het was een prettig weerzien met Doug. Even hartelijk als twee jaar terug en ook Joe mijn vakantiepaard is er nog. De verwarming in de cabin stond al aan, heerlijk!

Als eerste hebben we de Achterhoekse vlag opgehangen en daarna ons 'huis' ingericht.

Sinds Doug weer hier is (rond 8 mei, in de winter is hij in Arizona) heeft hij nog niet gereden, maar hij heeft beloofd morgen met mij te gaan rijden, jippie!!!! Om met zijn woorden te spreken: there is snow, but we are gonna play tomorrow 😂. Ik voel me erg bevoorrecht, er zijn verder nog geen gasten en de eerste rit van het seizoen in de Black Hills, ik heb er zin in!!

Dat verhaal horen jullie morgen weer, tot later!

Wat geweldig👌veel plezier😘

Gerda 2019-05-25 08:06:28

Fantastisch, heel veel plezier.

Hetty 2019-05-25 09:02:38

Yeahhhhh toch gelukt !! Heel veel plezier. Ben blij voor je.