Devils Tower en Buffalo

Verenigde Staten, Greybull

Hoihoi,

Vanmorgen afscheid genomen van Doug en de zijnen en Joe natuurlijk. Wellicht keren we er ooit nog wel eens terug, het was een onvergetelijke ervaring.

We zijn via de Highway naar Devils Tower gereden, USA's eerste nationale monument. Prachtig om te zien, alleen al als je aan komt rijden. De geleerden zijn er nog niet over uit hoe het is ontstaan, maar dat het iets te maken heeft met een eruptie is wel duidelijk. Er zitten daar ontzettend veel Prairie Dogs, super om die drukke beestjes te zien in alle vrijheid!

Van daaruit zijn we doorgereden richting Yellowstone via Buffalo. Een leuk westernstadje waar je in de voetsporen van Buffalo Bill en Butch Cassidy kan treden. In het Occidental Hotel schijnen zelfs nog kogelgaten in de muur te zitten uit begin 1900, maar dat hebben we maar aangenomen als waar en niet gecontroleerd😉 Iedereen kan gaten in de muur maken zullen we maar zeggen. Het is wel een prachtig pand!

Vanuit Buffalo via de US16, een prachtige route, doorgereden richting Yellowstone om in Greybul te stoppen voor een overnachting, motel gevonden die nog een kamer vrij heeft en nu in de saloon aan een koud biertje.

Morgen via Cody naar Yellowstone. In Yellowstone is geen WiFi, geen TV en nauwelijks mobiel bereik, dus als jullie een paar dagen niets horen..... Jullie weten waarom. In noodgevallen: 001-866 439-7375.

Tot later!

Heel veel plezier de komende dagen... moet vast heerlijk zijn.. even geen telefoon! Mooie foto's weer!!!

Melissa 2017-05-28 08:57:41

Have fun😘

Janine 2017-05-28 09:13:31

Cool !! Heerlijke verhalen weer. Jemig geen WiFi , wat een zaligheid ! Weer lekker ouderwets niet weten hoe het gaat, gewoon afwachten. Have fun. Liefs van ons

Esther 2017-05-28 10:01:40

Veel plezier, zonder wifi enz. Heerlijk genieten, wij kunnen wel een paar dagen wachten.