Verschillende wandelingen

Verenigde Staten, Tallahassee

Hallo volgers!

Vandaag hebben we op veel plekken gewandeld en wat informatie opgesnoven.

We zijn gestart in Apalachee Park. Een mtifunctioneel park met een Cross Countryparcours waar je lekker kunt wandelen als er geen event is. 🚶Zoals vandaag dus.

Daarna zijn we naar Goodwood Museum & Gardens gereden. Een voormalige plantage met een mooie tuin. Er waren verschillende gebouwen afgehuurd voor events, dus we hebben van de binnenkant van de gebouwen niet veel gezien. Wel even lekker in de tuin gewandeld. 🌳

Toen zijn we naar het Railroad Square Art District gereden, dit zou volgens het infoblaadje over Tallahassee een leuke buurt zijn met veel kleine winkeltjes. Dat klopt op zich wel, alleen hier heeft Covid ook aardig huisgehouden denken we. Heel veel was helaas dicht.

Als laatste hebben we Lake Jackson Mounds Park bezocht. Het park omvat zes van de zeven bekende tempelheuvels, waarvan er twee door het publiek kunnen worden bekeken. Apart om op grond te staan waar archeologisch zoveel bekend over is. Er is veel verschillende flora en fauna te zien. De slamandertjes zijn erg snel en moeilijk te fotograferen, maar we hebben minstens vier verschillende soorten gespot. 🦎

Morgen gaan we wandelen in wat andere parken. Nu eens kijken waar we een hapje gaan eten. 🍴

Tot de volgende!

Mooie foto’s ook weer. Kunnen we mooi mee gluren. Het is tot nu toe weer een mooie trip met veel nieuwe indrukken. Zou zeggen ga zo door. En heel veel plezier !!!

Esther 2022-05-04 06:44:22

Prachtige plaatjes ,geniet nog van al dat moois ,veel plezier gr van ons .

Alie en Hans. 2022-05-04 08:33:15

Ziet er fantastisch uit genietse