Reis achter de rug

Verenigde Staten, Del Rey Oaks

Hallo allemaal! Wij zijn veilig aangekomen. De reis verliep prima. We zijn toepasselijk uitgezwaaid door de buren Hans en Alie, de trein reed op tijd en ook de vliegreis verliep zonder vertraging. We hebben wel aardig lang moeten wachten bij de douane, maar ook daar zonder problemen door mogen lopen. ๐Ÿ˜Š De auto stond klaar bij het vliegveld, een bijna nieuwe Nissan Rogue. Daar komen we de komende weken wel mee weg. Uiteindelijk was het toch 21:30 (05:30 NL) eer we in het motel waren. Gelukkig zit er een Denny's in de straat waar we nog even lekker wat konden drinken en eten. Morgen op naar de Walmart om inkopen te doen....๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹

Je hebt de vliegreis achter de rug en nu alleen nog maar genieten๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐ŸŒž๐ŸŒž๐ŸŒž

Janine 2019-05-09 07:40:53

Yesssss, veel plezier!!!

Suzanne 2019-05-09 07:45:42

Mooi alweer zo snel wat te horen van jullie. Veel plezier.

Gerda 2019-05-09 08:16:11

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, nu lekker shoppen en genieten ! Met zoen

Esther 2019-05-09 08:52:32

Fijn, de eerste horde achter de rug. Nu gaan genieten.