Heerlijk dagje in Pigeon Forge

Verenigde Staten, Gatlinburg

Hallo meereizende familie, vrienden en kennissen!

Vandaag hebben we een heerlijk dagje in Pigeon Forge gehad. We vertelden al eerder dat dit een mini Las Vegas in Tennessee is. Vandaag wilden we daar de sfeer eens echt van opsnuiven.

We zijn begonnen met een ontbijtbuffet bij Reagan's. Daar hebben we de rest van de dag op kunnen teren😂.

Daarna zijn we naar The Island gereden. Dat is een dorpje op zich in Pigeon Forge met veel leuke kleine winkels, gave attracties en bijzondere horeca.

Hier hebben we ons een paar uur vermaakt. Ik heb een heerlijke ijskoffie op, zie de foto, dan krijgen jullie vast trek! Bovenop het flinke ontbijt, was dit een prima lunch.🧋Henk heeft zich na zijn (best wel gewone) koffie op een 🍦 getrakteerd.😋

's Middags zijn we nog in de Skyfly geweest.
SkyFly: Soar America maakt gebruik van een ultramodern systeem dat je het gevoel geeft dat je vliegt. 🛩️Je hangt, met je voeten bungelend, voor een bolvormig scherm van 15 meter, terwijl de op maat gemaakte film je meevoert op een mooie reis van 6 minuten door de verschillende National Parks in de Verenigde Staten. Speciale effecten, waaronder wind, mist en geuren, worden gecombineerd met de beweging van de rit om je een super ervaring te geven. Prachtig om te zien en super om mee te maken. Een aantal parken herkenden we natuurlijk van onze eerdere reizen.

Aan het eind van de middag hadden we een show geboekt in The Grand Majestic Theatre. Een leuke show met nummers uit de jaren '50, '60, '70 en '80. 🎙️De Tribute to Elvis maakte de show af. We hebben ons prima vermaakt.

Morgen gaan we eerst de was doen. Geen idee hoe lang de wasmachine en droger er hier over doen, dus als de was klaar is, maken we wel een plan voor de rest van de dag. 🧦

Goedemorgen! Ik had al zin in koffie, maar nu al helemaal. Mmmmmmm! Leuke, kleurrijke foto’s. Succes met de was 😁🤪

Suzanne 2022-05-19 08:09:02

Het is inderdaad erg leuk om met jullie mee te reizen. En zo te lezen maken jullie er een mooi feestje van. En dat was de bedoeling volgens mij. Het is allemaal groot en veel , aan de foto’s te zien. Echt Amerikaans ook. Hopelijk is het wasje gauw klaar en kunnen jullie weer doooorrrrr. Liefs

Esther 2022-05-19 11:24:38

Was was snel klaar gelukkig🥳, droger duurde iets langer maar alles zit weer schoon en opgevouwen in de koffers. 😉