Gezwommen in de Golf van Mexico

Verenigde Staten, Tallahassee

Hi!!

Vanmorgen zijn we op ons gemak gaan rijden naar onze volgende bestemming. 5 mei is de eerstvolgende datum dat we een hotel geboekt hebben. We hebben dus een paar dagen om te kijken waar we willen verblijven.

Via de Scenic Byway 98 zetten we koers naar Panama Beach. Dit is een prettige weg met op verschillende plaatsen mooi uitzicht op de Golf van Mexico. ๐ŸŒ…Volgens verschillende websites is de badplaats Destin leuk om te bezoeken. We stoppen bij James Lee Beach, een publiek strand met alle faciliteiten die je 'nodig' hebt.

Ook hier weer prachtige witte stranden en een heldere zee. Nu konden we het niet laten een lekkere frisse duik te nemen. Lekker een half uurtje rondgedobberd in de golven ๐ŸŒŠen toen weer gauw de schaduw in, want de schouders werden al rood. ๐Ÿ˜ƒ

De lunch hebben we genuttigd bij de Crap Trap, een superleuk restaurant bij James Lee Beach. We hebben het ultieme vakantie gevoel nu wel te pakken. ๐Ÿ˜

Via Panama Beach zijn we doorgereden naar Tallahassee, de hoofdstad van Florida. Onderweg een uur tijd ingeleverd vanwege een andere tijdzone. Het is nu nog 6 uur vroeger hier dan in Nederland.

Aangekomen in Tallahassee een overnachting geboekt via Expedia. Soms hebben we mazzel: een net gerenoveerd motel met aan de overkant een geweldig restaurant, Miller's Ale House. Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Henk had Osso Buco, de foto spreekt voor zich. ๐Ÿ˜‚ Ik heb een huisgemaakte hamburger met blauwe kaas op, om je vingers bij op te eten!

Morgen maar eens kijken wat er in Tallahassee te beleven is.