Zion is schitterend!

Verenigde Staten, Utah

Hallo hallo!

Wat een prachtig park is Zion. We zijn vanmorgen via de East Entrance het park binnengekomen en hebben de 9 gevolgd tot Virgin en zijn toen afgeslagen naar Kolob. Aan het einde van deze weg ligt een leuk reservoir, waar veel mensen hun vakantie door brengen, het is een gewilde plaats voor vissers.

Natuurlijk zijn we hier en daar de auto uit geweest om nog meer van de prachtige omgeving te zien. Het is hier ruim 35 graden, dus de airco is erg welkom 😀
Het is niet te geloven wat een diversiteit aan uitzicht hier is. Na elke bocht zie je weer een ander soort gesteente/rots.

Wat ook opvalt is de grote verscheidenheid aan planten, er zijn ruim 800 plantensoorten aanwezig in het park. In eerste instantie zie je dat niet zo, maar als je even een tijd neemt alles goed te bekijken, zie je op een stukje van een paar meter de mooiste planten.

Dezelfde weg terug naar Virgin en daarna door gereden naar Hurricane voor wat boodschappen bij de Walmart. We hebben geen kookpitje in de cabin, dus vanavond gaan we proeven of pulled Pork uit de magnetron te doen is, bak sla er bij en klaar!

Morgen op naar Bryce Canyon!

Groetjes van ons

Hallo luitjes, Ziet er weer super uit. Veel plezier nog.

Berno 2017-06-04 07:08:59

Mooi mooi mooi 😍

Sandra 2017-06-04 08:33:13

Hallootje, iedere ochtend is het weer leuk om eerst de verhalen en foto's te bekijken, zo gezellie😘

Janine 2017-06-04 08:56:08

Wat een contrast met 19 mei......daar stonden jullie nog in de sneeuw. Maar wat een mooi gebied zijn jullie.