Grand Teton en relaxte reisdag

Verenigde Staten, Brigham City

Hi familie en vrienden!

Vanmorgen op tijd gaan rijden richting Grand Teton. Voor we Yellowstone verlieten kwamen we nog langs een prachtig meer waar, door de hoogte, nog veel sneeuw op lag. Apart hoor als je zelf in je t-shirt met een graad of 21 rondloopt.

Grand Teton is ook een prachtig park, we hebben zoveel mogelijk binnendoor gereden om nog wat wildlife te spotten, maar daar hebben we weinig van gezien. Wel een grote dam bij Jackson Lake, altijd indrukwekkend om het geweld van al dat water te zien. We zijn nog even gestopt in Teton Village en hebben in Jackson tussen de middag een heerlijk broodje pulled Pork gegeten.

We zijn zo ver mogelijk doorgereden richting Mt. Carmel, waar we vanaf morgen vier nachten verblijven. De nacht brengen we door in Brigham City in een prima motel met als afsluiter een lekker borreltje.

Tot morgen!!!

Wat een mooie tocht! Aardig van die beren dat ze het bankje vasthouden 😀.

Charles 2017-06-02 09:22:21

Het ziet er allemaal indrukwekkend uit hoor, prachtig, wat een fantastisch trip maken jullie toch👍